منتديات مترو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» حفلات الشيخ ياسين التهامى mp3 للتحميل , تحميل حفلات ياسين التهامى
المخطوبين قبل الزواج وبعده Emptyالسبت مارس 30, 2024 2:48 pm من طرف الزقم

»  تحميل كتاب شمس المعارف , كتاب السحر الأسود , بحجم 32 ميجا تحميل
المخطوبين قبل الزواج وبعده Emptyالسبت مارس 30, 2024 2:26 pm من طرف الزقم

» كتاب ( نهايـــــــة العالــــــم ) للدكتور ‘‘ محمد العريفي ‘‘ من أغرب الكتب وأكثرها مبيعا للتحميل المباشر وعلى اكثر من سيرفر علامات الساعة بالصور والخرائط
المخطوبين قبل الزواج وبعده Emptyالإثنين أبريل 10, 2023 5:37 pm من طرف الزقم

» كلما ابتعدنا
المخطوبين قبل الزواج وبعده Emptyالخميس نوفمبر 19, 2020 12:46 pm من طرف ربيع محمد

» تحميل جميع البومات ام كلثوم
المخطوبين قبل الزواج وبعده Emptyالإثنين ديسمبر 16, 2019 10:36 pm من طرف نبيل سويلم

» فيلم القشاش بصيغة 3gp للهواتف المحموله برابط مباشر
المخطوبين قبل الزواج وبعده Emptyالخميس نوفمبر 28, 2019 4:40 pm من طرف sjody

» المقادير لابن الباديه
المخطوبين قبل الزواج وبعده Emptyالخميس أكتوبر 24, 2019 7:53 am من طرف ربيع محمد

» تحميل نغمة سلام قول من رب رحيم , نغمة لطفى لبيب سلام قول من رب رحيم للتحميل
المخطوبين قبل الزواج وبعده Emptyالخميس أكتوبر 17, 2019 9:41 pm من طرف الزقم

» 1000 لعبة من العاب الاتارى بتاعة زمان تعمل على اى جهاز للتحميل على سيرفرات متعدده
المخطوبين قبل الزواج وبعده Emptyالخميس أكتوبر 17, 2019 8:59 pm من طرف الزقم

» سفينتى*سفينة الحب*السلطان العاشق
المخطوبين قبل الزواج وبعده Emptyالخميس أكتوبر 03, 2019 6:27 pm من طرف عماد الصغير

أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
لا يوجد مستخدم
body onbeforeprint="onbeforeprint()" onafterprint="onafterprint()"onselectstart="return false" oncontextmenu="return false">

المخطوبين قبل الزواج وبعده

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
سندريلا
راكب درجه فاخره
راكب درجه فاخره
سندريلا

المخطوبين قبل الزواج وبعده Empty
مُساهمةموضوع: المخطوبين قبل الزواج وبعده   المخطوبين قبل الزواج وبعده Emptyالإثنين سبتمبر 28, 2009 7:57 pm

هو عن المخطوبين قبل الزواج وبعده

ياعنى لو جينا نشوف حال المخطوبين قبل الزواج حيبقى بالطريقه دى ............

لو اعتبرنا ان
احمد خاطب منال فعندما يخرج احمد مع منال لكى يتفسحوا سويا يقول احمد لمنال عندما يمورا على محل ملابس يقولها تعالى يا حبيبتى شوفى الطقم الجديد ده حيبقى عليكى جميل تعرفى يا منال ان المصنع عمله خصيصا علشانك زى مايكون عارف مقاسك فيقوم احمد يشترى لها الطقم ده .
وعندما يركبوا سياره تكون منال طبعافتحة الشباك وجمبها
احمد يقولها احمد ايه ده يا حبيبتى دا الشباك مفتوح اقفلهولك علشان متخديش برد اصل انا يا حبى اخاف عليكى من الهوا الطاير و يقوم احمد يقفل الشباك على اساس انه خايف عليها ياعنى والمهم يروح احمد البيت يحلم بلليله دى ويتصل بمنال علشان قال ايه يتطمئن عليها زى العاده يقولها عامله ايه تقوله الحمد الله يا حبيبى يقوم احمد يقولها قوليها تانى اصل انا عاوز اخر كلمه تبقى فى ودنى كلمة حبيبى وصوتك ويقولها وحشتينى فى الشويه الى سيبتك فيهم دول المهم تعدى الايام وبعدين احمد اتجوز منال ...............

ايه بقى الى يحصل بعد سنه مثلا فى الزواج تخليوا معايا كيدا ............
ينزل احمد و
منال علشان كانوا معزومين على العشاء عند حماته المهم احمد ومنال طبعا خلفوا ولد فهما وهم ماشيين رايحين البيت تقول منال لاحمد شايف يا حبيبى الفستان ده انا حاسه ان المصنع صنعه علشانى احمد يقولها هو فين ده انا مش شايفه تقوله اهوه على يمينك فى المحل يقولها هو انا عت بشوف من يوم ماتجوزتك كان يوم اسود يوم ما اتجوزتك المهم يمروا من الموقف ده ويجى موقف اخر احمد ومنال راكبين فى السياره بس برده منا ل فاتحة الشباك واحمد راكب جمبها منال تقول لاحمد يا احمد اقفل الشباك اصل مفتوح يقولها ليه هو انتى مش ليكى ايدين اقفليه تقوله يا احمد انا معايا الولد يقولها ياعنى هو انتى ملكيش الا ايد واحده اقفليه بالتانيه فا احمد يرجع من شغله تقابله منال تقوله يا احمد انا موحشتكشى يقولها ليه هو انا مش شايفك الصبح ياعنى خلاص ... تقوله بس يا حبيبى دا فى وقت كتير انت مشوفتنيش فيه ... يقولها وايه ياعنى هو انا ياعنى حشوف القمر ما انا كل يوم بشوفك حتى خلاص حفظت شكلك روحى هاتيلى اكل بدل انتى شبه امك كيدا ............وللاسف معظم الحياه الزوجيه تنتهى بالشكل ده

من اسره مترو
البحرالوافي

المخطوبين قبل الزواج وبعده Empty
مُساهمةموضوع: رد: المخطوبين قبل الزواج وبعده   المخطوبين قبل الزواج وبعده Emptyالسبت ديسمبر 26, 2009 11:18 pm

ههههههههههههههههههههههههههه
شكلك متعقده من الزواج
بس لا تكثرو الزن والحياة تمشي
يسلمووووووووووووووووووووووو

المخطوبين قبل الزواج وبعده
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» قانون الزواج في الأناضول منذ 100 عام تبدأ مدة الزواج الاختياري من سن 18 و تنتهي في سن 25
» طرق الزواج في مصر ......
» نص عقد الزواج العرفى (لطلبة الحقوق)
» سرقوا موبايليى
» أقوال الفلاسفة في الزواج