منتديات مترو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» حفلات الشيخ ياسين التهامى mp3 للتحميل , تحميل حفلات ياسين التهامى
مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! - صفحة 14 Emptyالسبت مارس 30, 2024 2:48 pm من طرف الزقم

»  تحميل كتاب شمس المعارف , كتاب السحر الأسود , بحجم 32 ميجا تحميل
مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! - صفحة 14 Emptyالسبت مارس 30, 2024 2:26 pm من طرف الزقم

» كتاب ( نهايـــــــة العالــــــم ) للدكتور ‘‘ محمد العريفي ‘‘ من أغرب الكتب وأكثرها مبيعا للتحميل المباشر وعلى اكثر من سيرفر علامات الساعة بالصور والخرائط
مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! - صفحة 14 Emptyالإثنين أبريل 10, 2023 5:37 pm من طرف الزقم

» كلما ابتعدنا
مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! - صفحة 14 Emptyالخميس نوفمبر 19, 2020 12:46 pm من طرف ربيع محمد

» تحميل جميع البومات ام كلثوم
مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! - صفحة 14 Emptyالإثنين ديسمبر 16, 2019 10:36 pm من طرف نبيل سويلم

» فيلم القشاش بصيغة 3gp للهواتف المحموله برابط مباشر
مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! - صفحة 14 Emptyالخميس نوفمبر 28, 2019 4:40 pm من طرف sjody

» المقادير لابن الباديه
مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! - صفحة 14 Emptyالخميس أكتوبر 24, 2019 7:53 am من طرف ربيع محمد

» تحميل نغمة سلام قول من رب رحيم , نغمة لطفى لبيب سلام قول من رب رحيم للتحميل
مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! - صفحة 14 Emptyالخميس أكتوبر 17, 2019 9:41 pm من طرف الزقم

» 1000 لعبة من العاب الاتارى بتاعة زمان تعمل على اى جهاز للتحميل على سيرفرات متعدده
مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! - صفحة 14 Emptyالخميس أكتوبر 17, 2019 8:59 pm من طرف الزقم

» سفينتى*سفينة الحب*السلطان العاشق
مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! - صفحة 14 Emptyالخميس أكتوبر 03, 2019 6:27 pm من طرف عماد الصغير

أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
لا يوجد مستخدم
body onbeforeprint="onbeforeprint()" onafterprint="onafterprint()"onselectstart="return false" oncontextmenu="return false">

مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

زهرة الجنوب
فارس
التائهة
صلاح الدين
رحاب
هبه محمد
فراوله
سندريلا
رسلان
السلطان العاشق
Eyad
تاج الايمان
شعبان 21
ايهاب عبد المنعم
عسوله
ربيع محمد
LOLO&
نجوى احمد
بريق الامل
غاردينيا 1
عاشق الكونغ فو
فرحة الحب
رمضان الغول
mido messi
28 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 8 ... 12, 13, 14
كاتب الموضوعرسالة
عاشق الكونغ فو
من اسره مترو
من اسره مترو
عاشق الكونغ فو

مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! - صفحة 14 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! - صفحة 14 Emptyالسبت مارس 24, 2012 3:26 pm

والله منور اخويا ايهاب
وتعرف انا ايه اللى فكرنى بموضوع الجيش ده
قابلت واحد من العساكر اللى اكلت من الحوواشى وقالى ابقى سلملى على اخوك اللى اكلنا حوواشى واحنا كان نفسنا فى الفول
هههههههههههههههههههههههه
المايك مولع وملعلع
والاسئله نازلة ترف عليك ما هو معجبينك كتير اللهم لا حسد
سلملى على بوسى وتاسى والاسرة
ايهاب عبد المنعم
من اسره مترو
من اسره مترو
ايهاب عبد المنعم

مُساهمةموضوع: رد: مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! - صفحة 14 Emptyالسبت مارس 24, 2012 3:30 pm

ربيع محمد كتب:
يا اخلا وسخلا
لاستاذ ايخاب والمايك........... معلش اصل حرف ال هه وقع منى
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مش حينفع اكتب هههههههههههههههههههههههههههههه
سؤال واح مش حطول عليك عشا ن نازل سريعا
ايه السؤال اللى كنت تتمنى اسألهولك ...وماسألتكش عليه؟؟؟؟؟؟؟

جاوب يا فالح

خخخخخخخخخخخخخخ

مرحباً بالنجم اللامع فى سماء المترو أستاذنا وعمونا الغالى ربيع
إيه الأسئلة الصعبة دى
طيب مردوده يا غالى هههههههههههههههه

السؤال اللى كنت أتمنى تسألهولى ومسألتهوليش
هو إنت سألت أصلاً ههههههههههههههه

عموما مافيش حد سألنى تشرب إيه ولا تاكل إيه ولا حد حتى جابلى كوباية مياه
وبعدين أنا اللى هأسألك بقه هتجيب بكره طعمية ولا ناوى تطنش ههههههههههههههههههه؟!!!!!

شكراً لمرورك عمى ربيع وبجد إنت أخدتنى معاك فى إستراحه جميلة الأخوة والأخوات هنا ماسكينى وهارينى أسأله ومش عارف أفلفص منهم إدعيلى يا صاحبى
ايهاب عبد المنعم
من اسره مترو
من اسره مترو
ايهاب عبد المنعم

مُساهمةموضوع: رد: مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! - صفحة 14 Emptyالسبت مارس 24, 2012 10:12 pm

مرحباً بالأخت الغالية حنان الحب وشكرا لدخولك للمسرح وأسألتك الجميلة

ايه رأيك فى اداء السلفيين والاخوان فى البرلمان وما حققوه من انجازات؟

والله أختى أرى أن هناك الكثير الذى مازلنا نرجوه من البرلمان وما زال لم يتحقق ، ولكن أختى المجلس لسه أمامه كثير من الوقت ، وأنا قد أعترض على إفراد المعارضين للإخوان أو لحزب النور السلفى بجعل المجلس متمثل فيهم فقط ، فهم إن كانوا أغلبية ولذلك يقال هذا التمثيل ولكن مَن مِن الأعضاء أو الأحزاب الأخرى قدم شيئاً ملموساً يحقق للشعب ما يرجوه حتى حزب الوفد وغيره من الأحزاب والمستقلين من الأعضاء الغير منتمين لتيار إسلامى نجدهم واقفين دون حراك ولا نقول أنه لعدم إعطائهم فرصة ولكن ليخرج لنا مثلاً عضواً منهم يخبر الرأى العام أنه قدم مقترحاً أو مطلباً من مطالب الشعب ولم يلتفت إليه
إذاً العيب ليس فى الإخوان ولا السلفيين ولكننا نجد لما ننظر للمجلس السابق أن قرارات المجلس كانت هناك حكومة تقوم بتنفيذها ، أما هذا المجلس فمن يقوم بتنفيذ قراراته ، الحكومة فى جهة والمجلس فى جهة أخرى ولذلك أجد أنه ينبغى أن يكون مجلس الشعب له من القرارات ما يلزم به الحكومة بتنفيذه وإن إعترضت على ذلك كان لمجلس الشعب سحب الثقة من هذه الحكومة وتشكيل أخرى
وكل ذلك أختى لو قلنا أنه سيكون على هوى الإخوان والسلفيين فهذه أربع سنوات وإن لم يكونوا عند حسن الظن فنحن لنا الخيار أن ننتخبهم مرة أخرى أو ننتخب غيرهم
أرى أن الأمر بعد وضع الدستور وإنتخاب رئيس للجمهورية سيكون مختلف وسيكون للمجلس قوته التى سنرى بعدها مجلس يأتى بمطالب الشعب والوطن

----------------------------------------------------

وما رأيك فى حادثه البلكيمى وهومايزال حتى اليوم عضو فى حزب النور ونائب فى البرلمان رغم انهم اكدوا اثناء الحادثه انهم سيفصلونه؟

البلكيمى كان صدمة لكل مصرى ، وقد سمعت لقاء له بعد الحادث حاول فيه أن يبرر فعله ولكن كما يقولون غلطة الشاطر بالف كما علمت أن الحزب جمد عضويته وفى الطريق لفصله ولكن الأمر كان لابد من أن يتبين للحزب وبالفعل إستشاروا أطباء وإستشاريين فى التخدير والأمر ينحصر فى تحديد نوع التخدير الذى أعطى له للوقوف على نوعه ، ومجلس الشعب ترك الأمر للجنة التحقيق فى المجلس وعلمت أنهم قريباً سيصدرون قراراً برفع الحصانه عنه
أختى رغم ما قام به البلكيمى من فعل لو تبين حقيقة كذبه فيه فهو بذلك لا يصح له أن يصعد منبراً ولا مجلساً للشعب ولا عضواً فى حزب النور ولا غيره إلا أنه ينبغى أن ننتظر التحقيقات وما ستؤول إليه

-------------------------------------------

ومن من المرشحيين الحاليين سوف تنتخب للرئاسه ولماذا؟

بإذن الله تعالى سوف أنتخب الشيخ حازم صلاح أبو إسماعيل
وذلك لأننا بالفعل فى حاجة لرجل يصلح بداخلنا شرخاً أسسه وتركه نظام فاسد وهو عدم قبول كل ما هو إسلامى
حتى أن الإعلام صور لنا فى كثير من الأوقات إن لم يكن فى كلها الشيخ المسلم على أنه إما ملتزم أمام الناس وفى الباطن فهو منافق كبير ، أو هو متشدد وإرهابى فصار الناس ينظرون للرجل المسلم والمرأة المسلمة على أنهما صورة للتشدد والإرهاب أو صورة للنفاق وهو ما نرى ثمرته الأن عندما يذكر الإسلام والإسلاميون
الشيخ حازم قالها صريحة دون غيره سأحكم بشريعة الإسلام ووجد من يؤيده وهم كثير وليسوا قليل الرجل عنده مخزون سياسى وقانونى ودينى فهو محام وواعظ دينى وأبوه وجده من رجال الدين والسياسة وقد رأس مناصب قيادية فى كثير من الجمعيات التى تهدف لخدمة الشعب والجمهور وهو ما جعله على مقربة من الناس ودراية بمطالبهم ، كل ذلك وهو دائماً ما يؤكد فى كل لقاءاته على تطبيق شرع الله وهذا فى رأيى يكفي لظهور دولة قوية والإسلام يراعى حقوق جميع الطوائف ولا يبخس حقوقهم بل فى حالات كثيرة يقتص من مسلم لصالح غير المسلم

شكراً لك أختى الغالية حنان الحب
والسلام عليك ورحمة الله وبركاته

mido messi
ناظر محطة الفرفشة
ناظر محطة الفرفشة
mido messi

مُساهمةموضوع: رد: مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! - صفحة 14 Emptyالسبت مارس 24, 2012 10:28 pm

هههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههه

بس كدة يا باشااااااااااااااااااا يانهاااااااااار ابيض معلش الغلط عندناااااااااا اصل النقطة كلها بلح امهات وعجوووووووة بكسر العين هههههههههههههه عموما انا شايف انك عرقت من كتر الرد على الاسئلة ههههههه يالاااااااااا ياحموووووووو قدم للباشا اصول الضيااااافة ههههههههههه

استراااحة قصيرة ونعوووووووود علشان بنروق حضرة الناااااااظر هههههههههههههه

xc xc xc xc xc xc

مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! - صفحة 14 46206-68
xc xc xc xc xc xc

مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! - صفحة 14 392600

مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! - صفحة 14 2

مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! - صفحة 14 Photolibrary_rm_photo_of_hot_tea

مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! - صفحة 14 Cappuccino-n-baklava

مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! - صفحة 14 C9711279a4ad70beffad4e9c1facea34

اى خدمة ياباشاااااااااااااا وسامحنااااااا ويارب تكون مبسوووووووط معاناااااا

وياريت تلعلع وتمتعنا بردودك ونصايحك ياغالى وربنا يباركلنا فيك يا باشا

xc xc xc xc xc xc xc xc xc

kj kj kj kj kj kj kj kj kj kj

اية الاكلات اللى بتحبها اوى

هل بتلعب رياضة وهى اية

مين بتحب من المنشدين

بتحب تتفرج على المصارعة

اية رايك فى اداء الاخوان حاليا وياترى هما اختفوا من الشارع لية ولا خلاص كانت انتخابات وانفضت هههههههههه وياترى ماحلوش مشكلة الانابيب لية ههههه

اية رايك فى التوقعات بان فيى ثورة كبيرة قادمة ومين تتوقع يوصل للحكم

دام عزك واتفضل المايك يا احلى ناظر
xc xc xc xc xc xc xc xc
----
-----------------
--
ايهاب عبد المنعم
من اسره مترو
من اسره مترو
ايهاب عبد المنعم

مُساهمةموضوع: رد: مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! - صفحة 14 Emptyالأحد مارس 25, 2012 11:47 pm

عاشق الكونغ فو كتب:
والله منور اخويا ايهاب
وتعرف انا ايه اللى فكرنى بموضوع الجيش ده
قابلت واحد من العساكر اللى اكلت من الحوواشى وقالى ابقى سلملى على اخوك اللى اكلنا حوواشى واحنا كان نفسنا فى الفول
هههههههههههههههههههههههه
المايك مولع وملعلع
والاسئله نازلة ترف عليك ما هو معجبينك كتير اللهم لا حسد
سلملى على بوسى وتاسى والاسرة

ربنا يخليك يا محمد يا غالى
والله يسلموا ويبارك فيه
وبعدين احنا هنحسد ولا ايييييييييييه
ههههههههههههههههههههههههههه
بجد والله أنا مبسوط من الصحبة الحلوه دى والأسئلة متنوعة وجميلة والروح بين الأخوة فى المنتدى رياضية ورائعة
ويجمعنا الإحترام والحب بيننا

شكراً أخى الغالى محمد وبلغ سلامى للأسرة كلها
ايهاب عبد المنعم
من اسره مترو
من اسره مترو
ايهاب عبد المنعم

مُساهمةموضوع: رد: مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! - صفحة 14 Emptyالإثنين مارس 26, 2012 12:58 am

شكراً شكراً شكراً
شكراً أخى الغالى والقريب من القلب ميدو ميسى
الواحد من أمس وهو عمال ياكل لما شبع والأكل من حلاوته مش قادر أقاوم ولا الشاى جمييييييييييييييييل
تسلم ياغالى ودامت سفرتك أكل أكلكم الأبرار وأفطر عندكم الصائمون وزادكم الله بسطة فى الرزق
ومش عاوزك تزعل منى على صراحتى الزايدة بس أنا إتعودت على الصراحة طول عمرى وأنا بحبك فى الله وأريد لك الخير ويعلم ذلك الله تعالى

اية الاكلات اللى بتحبها اوى ؟

شكلك كده ناوى تعزمنى وعاوز تعرف أنا بحب إيه
هههههههههههه
عموماً أنا موافق على العزومة وأنا متعود أتعزم على كباب وكفته أو كنتاكى من بتاع التحرير ههههههههههههههههه

تعرف أخى ميدو أنا أكتر أكله باحبها هى إيه مش هتصدق " البصارة " ولو أكلتها كل يوم عمرى ما أمل منها
وكمان أحب فتة الرقاق باللبن يعنى الأكله وبعدها الحلو
وأوعى تنسى تكتر التقليه على البصارة ماشى
ههههههههههههههههههههههههههه

--------------------------------------------------

هل بتلعب رياضة وهى اية؟

أنا كنت زمان وأنا عندى 15 سنة ألعب كمال أجسام وظللت فترة 3 سنوات ألعب هذه اللعبه ولكنى لم أكمل فيها لظروف الدراسة وعدم رغبت والدى فى إكمال المشوار فى هذه اللعبة وأحمد الله على ذلك
بس أنا بحب أتفرج على كرة القدم وكرة اليد ، ومن وقت لأخر أقوم بالجرى يعنى أل إيه علشان أخس ههههههههههههههه

--------------------------------------------------

مين بتحب من المنشدين ؟

والله أنا أحب الشيخ نصر الدين طوبار جداً وأيضاً النقشبندى ، ومن الحديثين فمشارى راشد رغم كونه منشد غير مباشر إلا أن له أناشيد جميله ولكن المنشدين المصريين لا يعلى عليهم صوت وكلمات وإحساس يأخذك إلى بعييييييييييد وتعيش معه لحظات إيمانية رائعة

-----------------------------------------

بتحب تتفرج على المصارعة؟

أنا كنت زمان أحب أتفرج عليها ولكن الأن فأنا لا أشاهدها أبداً لما فيها من إعتداء على البدن فهى رياضه إن كانت تستخدم لتقوية مجموعة من الناس ليستخدمونها لحماية بلدهم أو لأغراض الحماية لمرافق الدولة فلا بأس أما أن تكون لكسب المال بما نراه فى الشاشات فهنا الأمر فيه كلام كثير

-----------------------------------------

اية رايك فى اداء الاخوان حاليا وياترى هما اختفوا من الشارع لية ولا خلاص كانت انتخابات وانفضت هههههههههه وياترى ماحلوش مشكلة الانابيب لية ههههه؟

أنا رأيى ان الإخوان محتاجين وقت لسه علشان نقدر نحكم على أداءهم وده مش هنحسه إلا لما يكون فى إستقرار فى مصر وحكومة همها على مصر مش حكومة بتفكر تدى أراضى للمصريين اللى بالخارج وهى مش عارفه توفر أنبوبة بوتاجاز لفرد من اللى عايشين على ترابها
وبالنسبة لأنابيب البوتاجاز أنا فى منطقتى الإخوان بيجيبوا كل يوم جمعة وأحد وأربعاء 400 أنبوبة وبيوزعوهم والناس عندنا عرفت النظام ماشى إزاى يعنى كل واحد يتوجه فى الصباح ويودى أنبوبته الفاضية وياخد كارت عليه رقمه والساعة 9 مساءاً العربية تيجى ويوزعوا الأنابيب بالرقم والأمر ده موجود عندنا من خلال طريقتين إما عن طريق الإخوان أو عن طريق لجان شعبية تنظمها المساجد التابعة للجمعية الشرعية بالتعاون من حزب الحرية والعدالة أيضاً كما يقومون بعمل سوق خيرى فى كل منطقة سكنية يبيعون السلع بأسعار أقل من الأسواق الأخرى وهذا بخلاف ما يقومون به للأسر الفقيرة والطفل اليتيم وزوى الإحتياجات الخاصة
وكل ذلك أنا متأكد منه يقيناً لأننى أعلم كثيراً من القائمين عليه خاصة وأن والدى يرأس مجموعة من القائمين على هذه الخدمات فى المنطقة وتختص بتوزيع الأنابيب واللحوم الطازجة والخضراوات اللزمة لكل بيت
طبعاً قد نجد الأمر مختلف من مكان لأخر نظراً لأن هناك بعض الأماكن لا يجدون تعاوناً من الأهالى فيها أو أن الغاز الطبيعى والخدمات فيها تفوق أماكن لا يوجد بها هذه الميزات بالإضافة لطبيعة ساكنى هذه المناطق من حيث المستوى المادى فكل منطقة لها متطلباتها وهم يحاولون سد حاجياتهم قدر الإمكان فالله يكون معهم ويسدد خطاهم فهم يعملون وكأنهم حكومة كاملة متكاملة والناس يطلبون منهم كل شىء من أكبر المتطلبات إلى أقلها وأصغرها

-----------------------------------------------

اية رايك فى التوقعات بان فيى ثورة كبيرة قادمة ومين تتوقع يوصل للحكم ؟

أتمنى أن نرى الإستقرار يعود لوطننا ويعود الأمن والأمان بيننا ولو كانت هناك ثورة ستقوم ولابد منها فأرى أن تكون ضد كل الفاسدين فى كل الهيئات والمؤسسات والذين يتبعون النظام السابق وتطبيق حكم عادل على رموز النظام السابق المحبوسين والذين نجد تهريج فى محاكماتهم

أتمنى أن يصل للحكم الشيخ / حازم صلاح أبو إسماعيل

شكراً لك أخى الغالى ميدو ميسى
وشكرا على إتاحة هذه الفرصة لألتقى بأحبابى وأتحاور معهم بجد أنت مميز بأفكارك وإبداعك فلك كل تحية وتقدير
زهرة الجنوب
راكب جديد
زهرة الجنوب

مُساهمةموضوع: رد: مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! - صفحة 14 Emptyالجمعة يناير 25, 2013 6:49 pm

يا ليت المايك يرجع تانى ونعمل جلسة محبة وصلح وهدنة ونجيب كل الغايب يرجع ويحضر العزومة بتاعة ميدو ميسى

بس بلاش بصارة لوحدها شوية كباب وكفتة جنبها مش هيضر وبعدها ام على يا سلام هدفى فى البرد دا

يا ريت يا استاذ ميدو ترجع الميك تانى

مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
صفحة 14 من اصل 14انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 8 ... 12, 13, 14
 مواضيع مماثلة
-
» اهداء من ميدو لاعضاء المترو ..تعالوا نغنى مع ميدو الصعيدى ؟!!
» طيار مبارك: شارون أخذ مني "مايك الكابينة"
» @ متشكره جدآ .......... . يا ميدو@
» يا ميدو محبوبك ينتظرك
»  قطايف ميدو .. كامنناااااااااااا