منتديات مترو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» حفلات الشيخ ياسين التهامى mp3 للتحميل , تحميل حفلات ياسين التهامى
المنتدى مريض لازم نلاقي ليه علاج (مع احترامي للاستاذ محمد الشيخ) Emptyالسبت مارس 30, 2024 2:48 pm من طرف الزقم

»  تحميل كتاب شمس المعارف , كتاب السحر الأسود , بحجم 32 ميجا تحميل
المنتدى مريض لازم نلاقي ليه علاج (مع احترامي للاستاذ محمد الشيخ) Emptyالسبت مارس 30, 2024 2:26 pm من طرف الزقم

» كتاب ( نهايـــــــة العالــــــم ) للدكتور ‘‘ محمد العريفي ‘‘ من أغرب الكتب وأكثرها مبيعا للتحميل المباشر وعلى اكثر من سيرفر علامات الساعة بالصور والخرائط
المنتدى مريض لازم نلاقي ليه علاج (مع احترامي للاستاذ محمد الشيخ) Emptyالإثنين أبريل 10, 2023 5:37 pm من طرف الزقم

» كلما ابتعدنا
المنتدى مريض لازم نلاقي ليه علاج (مع احترامي للاستاذ محمد الشيخ) Emptyالخميس نوفمبر 19, 2020 12:46 pm من طرف ربيع محمد

» تحميل جميع البومات ام كلثوم
المنتدى مريض لازم نلاقي ليه علاج (مع احترامي للاستاذ محمد الشيخ) Emptyالإثنين ديسمبر 16, 2019 10:36 pm من طرف نبيل سويلم

» فيلم القشاش بصيغة 3gp للهواتف المحموله برابط مباشر
المنتدى مريض لازم نلاقي ليه علاج (مع احترامي للاستاذ محمد الشيخ) Emptyالخميس نوفمبر 28, 2019 4:40 pm من طرف sjody

» المقادير لابن الباديه
المنتدى مريض لازم نلاقي ليه علاج (مع احترامي للاستاذ محمد الشيخ) Emptyالخميس أكتوبر 24, 2019 7:53 am من طرف ربيع محمد

» تحميل نغمة سلام قول من رب رحيم , نغمة لطفى لبيب سلام قول من رب رحيم للتحميل
المنتدى مريض لازم نلاقي ليه علاج (مع احترامي للاستاذ محمد الشيخ) Emptyالخميس أكتوبر 17, 2019 9:41 pm من طرف الزقم

» 1000 لعبة من العاب الاتارى بتاعة زمان تعمل على اى جهاز للتحميل على سيرفرات متعدده
المنتدى مريض لازم نلاقي ليه علاج (مع احترامي للاستاذ محمد الشيخ) Emptyالخميس أكتوبر 17, 2019 8:59 pm من طرف الزقم

» سفينتى*سفينة الحب*السلطان العاشق
المنتدى مريض لازم نلاقي ليه علاج (مع احترامي للاستاذ محمد الشيخ) Emptyالخميس أكتوبر 03, 2019 6:27 pm من طرف عماد الصغير

أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
لا يوجد مستخدم
body onbeforeprint="onbeforeprint()" onafterprint="onafterprint()"onselectstart="return false" oncontextmenu="return false">

المنتدى مريض لازم نلاقي ليه علاج (مع احترامي للاستاذ محمد الشيخ)

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
فرحة الحب
من اسره مترو
من اسره مترو
فرحة الحب

المنتدى مريض لازم نلاقي ليه علاج (مع احترامي للاستاذ محمد الشيخ) Empty
مُساهمةموضوع: المنتدى مريض لازم نلاقي ليه علاج (مع احترامي للاستاذ محمد الشيخ)   المنتدى مريض لازم نلاقي ليه علاج (مع احترامي للاستاذ محمد الشيخ) Emptyالإثنين أكتوبر 15, 2012 10:36 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ارجوا من كل من قراء هدا الموضوع بفهم كلامي وبعدين يتكلم ويقول رايه هو كمان

انا من مدة طويلة مدخلتش للمنتدى ولما جيت وانا فرحانة بجد كنت فرحانة لاني هطمن على الناس الي اتعرفت عليهم رغم بعد المسافات بيننا الا اننا كنا زي العيلة نضحك سوى نتناقش احيانا في مواضيع كثيرة نستفيد من بعض يعني كان هدفنا الاسممى هو نشر روخ الصداقة والاخوة الحقيقية في الله

بس في الاونة الاخيرة لحظت انه فيه عناصر رجعت تاني لعادتها القديمة وانا نصحتها انها متبقتا تنبش في الماضي في شيئ مضى خلاص والناس نسيته

انا هقلكم عن سبب كلامي ده لما تدخله على اللنك ده

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

انا مبحبش كده خالص وبجد زعلانة لانكم اتهمتم ناس انا بقدرهم اوي وبقول انهم من الناس القليلين الي ممكن تلقيهم في الزمن ده

استاذي ميدو ميسي انا مش محتاج اني ادافع عنه بس الانسان ده انا اعرفه شخصيا يعني بصفة شخصية

انسان ماذب ومتخلق لاقصى الحدود بقول اني اعرفه شخيا انا مشفتش منه الا كل ود واحترام وعمره مقلل ادبه لا معاية ولا مع غيري

انا بطالب انكم تردوله اعتباره هو والاخت بريق الامل وكمان فيه حاجة ثانية الي هي بما انكم بتقوله وبتكلبموا عن الاخوة في الله

لازم يكون الفعل مش بالكلام يعني قلبنا على قلب بعض نخاف على بعض منجرحشي بعض بكلام ملوش اساس من الصحة

بقول كلامي ده ومش عرفة هيكون ايه رد فعلكم بس انا دي طلريقة اعتراضي على بعض الامور التي تتسبب في اختلال توازن المنتدى

وفعلا توازنه اختل عندما كثرت الاقنعة انا زعلانة فعلا على الكلام الي مس ناس انا بعرفهم اوي

يارب اشوف الامور رجعة الى نصابها ويارب نستقبل العيد بفرحة حقيقية وقلب طاهر مفهوش لا حقد ولا ضغينة لاي كان

وانكم تردوا الاعتبار لاخوكم ولاختكم في الله ميدوميسي وبريق الامل

وبلاش الكلام الجارح

رسلان
ناظر محطة السياسة
ناظر محطة السياسة
رسلان

المنتدى مريض لازم نلاقي ليه علاج (مع احترامي للاستاذ محمد الشيخ) Empty
مُساهمةموضوع: رد: المنتدى مريض لازم نلاقي ليه علاج (مع احترامي للاستاذ محمد الشيخ)   المنتدى مريض لازم نلاقي ليه علاج (مع احترامي للاستاذ محمد الشيخ) Emptyالإثنين أكتوبر 15, 2012 10:55 pm

اشكرك فرحتنا بالمنتدى ونهنى بعضنا على عودتك
اكيد الحوار لازم يكون بناء وبتفاهم لااحد يغضب من اى تعليق او موضوع مغين
عزيزتى ارجوكى تتقبلى تعليقى بصدر رحب
انتى اخدتى بظواهر الامور ولكن لم تاخذى بباطن الامور
بمعنى تجولى واقراى وانتى تفهمى
لماذا تتطالبين برد الاعتبار لناس معينه
مع انى احترم بريق جدااااااااااااااااااااااااااااااا
جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
الى ما لانهايه
ولكن عليكى ان تعلمى ان هناك اناس اتظلمت ولم يرد احدا اعتبارها
وشكراااااااااا لكى ولشعورك الطيب
وحمدالله على سلامتك

المنتدى مريض لازم نلاقي ليه علاج (مع احترامي للاستاذ محمد الشيخ)
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» هاااااام للاستاذ محمد الشيخ
» تهنثة خااااااااااصة للاستاذ محمد الشيخ بمناسبة عيد الفطر
» الى مدير المنتدى: الاستاذ محمد الشيخ
» تحميل دروس الشيخ محمد حسان , مجموعة ضخمة من خطب ودروس الشيخ محمد حسان للتحميل
»  جميع ما قرأ الشيخ / محمد رفعت للتحميل المباشر , حمل الان تسجيلات الشيخ محمد رفعت كاملة