الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» القضاء علي النمل الابيض
الجمعة مارس 31, 2017 1:46 am من طرف اسماء عثمان

» منحة ادارة الحياة ( المسوق المحترف) من شركة ايه ام جروب
الثلاثاء مارس 14, 2017 12:36 am من طرف اسماء عثمان

» شركة ماستر تيك لتصنيع وتصميم ماكينات التعبئة والتغليف
الثلاثاء مارس 14, 2017 12:35 am من طرف اسماء عثمان

» انتريهات و اطقم جلد طبيعي ايطالي و تركي
السبت فبراير 25, 2017 1:04 pm من طرف اسماء عثمان

» هل شاهدت شجر الكيوي من قبل؟
السبت فبراير 25, 2017 1:04 pm من طرف اسماء عثمان

» شركة ابادة حشرات وقوارض
السبت فبراير 25, 2017 1:04 pm من طرف اسماء عثمان

» بالصور, خبراء: يجب ان تأكلوا حشرات لانها مفيدة !!
السبت فبراير 25, 2017 1:03 pm من طرف اسماء عثمان

» شركة الدوسرى للخدمات المنزلية ومكافحة الحشرات
الخميس فبراير 23, 2017 11:16 pm من طرف نهي عثمان

» شركة عزل مختلف أنواع العزل 01004289523//01227143270
الأحد فبراير 19, 2017 2:10 am من طرف اسماء عثمان

» شركة اورادكو جروب لمقاولات العزل السطح والمطابخ والحمامات /011114
الأحد فبراير 19, 2017 2:09 am من طرف اسماء عثمان

أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
body onbeforeprint="onbeforeprint()" onafterprint="onafterprint()"onselectstart="return false" oncontextmenu="return false">

شاطر | 
 

 فضفضه لاخى ميدوووووو

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
رسلان
ناظر محطة السياسة
ناظر محطة السياسة
avatar

الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 6439
نقاط : 10010
تاريخ التسجيل : 14/06/2010
العمر : 56
الموقع : الصعيد

مُساهمةموضوع: فضفضه لاخى ميدوووووو   الأحد أبريل 01, 2012 2:49 am

اخى ميدوووووووووو

ايه فيه ايه

منذ فتره لم اراك تعلق على مساهماتى

ولا بتهتم زى الاول

مش عا رف فيه ايه

وحشنى كلامك وكتاب لله

فين ت تعليقاتك الساخره وكلامك الجميل اللى بيحيى ارو

لوفيه حاجه وضح ارجوك

ولا اسيب المنتدى انا كمان

عتاب من حبيبب لحبيببه

رسلان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حنان الحب
ناظرة محطة كل الناس
ناظرة محطة كل الناس
avatar

الجنس : انثى
عدد المساهمات : 1138
نقاط : 1698
تاريخ التسجيل : 28/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: فضفضه لاخى ميدوووووو   الأحد أبريل 01, 2012 12:18 pm

واحنا يعنى يا عم رسلان مابيعجبكش كلامنا

ههههههههههههههههههههههههه

مليس دعوة انا مقموصه وزعلانه كمان


_________________
انا بنت مصر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رسلان
ناظر محطة السياسة
ناظر محطة السياسة
avatar

الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 6439
نقاط : 10010
تاريخ التسجيل : 14/06/2010
العمر : 56
الموقع : الصعيد

مُساهمةموضوع: رد: فضفضه لاخى ميدوووووو   الأحد أبريل 01, 2012 2:19 pm

حنان الحب كتب:
واحنا يعنى يا عم رسلان مابيعجبكش كلامنا

ههههههههههههههههههههههههه

مليس دعوة انا مقموصه وزعلانه كمان


____________________________________

ياخبر وانا قدر

ده انتى الخير والبركه

احضرة الناظره

كلامك كله جميل يعجب كل الناس فى محطة كل الناس

شكراااااااااا لتقديرك ربنا يعزك وديوم الود والاخاه والمحبه

بس زى ما تقولى ياست الكل كده

انى ميدووووووووووو صديق السهرات وكان دائما متواصل معى فى الرد على الموضوعات وكمان بيدخل المرح والفرفشه

فى الردود وبجد وحشنى جداااااااااا بس الايام دى معرفش مالوا مش بيسال ليه

شكرا اختى الغاليه حنان الحب لمرورك وتعليقك الذى اسعدنى وصبرنى على ميدووووووووووووووووو

تقبلى تحياتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فرحة الحب
من اسره مترو
من اسره مترو
avatar

الجنس : انثى
عدد المساهمات : 1748
نقاط : 2390
تاريخ التسجيل : 22/10/2011

مُساهمةموضوع: رد: فضفضه لاخى ميدوووووو   الأحد أبريل 01, 2012 2:35 pm

اخي رسلان انت اكيد بتحب الاستاذ ميدوميسي جدا وده باين من عتابك ليه
بس استاذنا ميدوميسي اكيد عنده سبب قوي منعه انه يتابع مواضيعك
وحتى مواضعنا احنا كمان بس لازم نلاحظ انه كمان مبقاش
يكتب نكت كثيرة زي ما كان انت ملاحظ مش كده يا شيخنا رسلان
يعني اكيد عنده سبب مقنع ولازم نلتمس ليه العذر واسمحلي على تدخلي
بس احنا هنا لازم نلتمس العذر لاي عضو تعذر عليه المشاركة
في مواضيع الاعضاء الاخرى ولا ايه ويا اخي رسلان
المثل بيقول الغايب حجته معاه وانا بقول
ميدوميسي عذره اكيد معاه لما هيشوف كلامك ده اكيد هيشرحلك السبب
ومتنساش ميدوميسي حبيب الكل وهو بيعزك اوي
يارب تتقبل مروري وكلامي وشكرا لاصغائك لية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حنين القلب
راكب نشيط
راكب نشيط
avatar

الجنس : انثى
عدد المساهمات : 166
نقاط : 190
تاريخ التسجيل : 07/03/2012
العمر : 24
الموقع : شبرا

مُساهمةموضوع: رد: فضفضه لاخى ميدوووووو   الأحد أبريل 01, 2012 3:09 pm

اتمني ان يقرأ عمو ميدو هذا الموضوع اكيد هيفرح اوي

اجمل شئ هذاالحب والترابط بينكم في مترو كثير المحطات
asd qwr
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عسوله
راكب درجه اولى
راكب درجه اولى
avatar

الجنس : انثى
عدد المساهمات : 706
نقاط : 1004
تاريخ التسجيل : 08/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: فضفضه لاخى ميدوووووو   الأحد أبريل 01, 2012 3:41 pm

عمو رسلان

انا جيت ارد على الموضوع ينفع ولا لازم ميدو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رسلان
ناظر محطة السياسة
ناظر محطة السياسة
avatar

الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 6439
نقاط : 10010
تاريخ التسجيل : 14/06/2010
العمر : 56
الموقع : الصعيد

مُساهمةموضوع: رد: فضفضه لاخى ميدوووووو   الأحد أبريل 01, 2012 3:50 pm

فرحة الحب كتب:
اخي رسلان انت اكيد بتحب الاستاذ ميدوميسي جدا وده باين من عتابك ليه
بس استاذنا ميدوميسي اكيد عنده سبب قوي منعه انه يتابع مواضيعك
وحتى مواضعنا احنا كمان بس لازم نلاحظ انه كمان مبقاش
يكتب نكت كثيرة زي ما كان انت ملاحظ مش كده يا شيخنا رسلان
يعني اكيد عنده سبب مقنع ولازم نلتمس ليه العذر واسمحلي على تدخلي
بس احنا هنا لازم نلتمس العذر لاي عضو تعذر عليه المشاركة
في مواضيع الاعضاء الاخرى ولا ايه ويا اخي رسلان
المثل بيقول الغايب حجته معاه وانا بقول
ميدوميسي عذره اكيد معاه لما هيشوف كلامك ده اكيد هيشرحلك السبب
ومتنساش ميدوميسي حبيب الكل وهو بيعزك اوي
يارب تتقبل مروري وكلامي وشكرا لاصغائك لية

______________________________________

اكيد اختى فى الله

بس ده من اقع حبى لجميع ائما بسالعن اى حدبيغيب او بيتوقف عن الردود

وميدووو بصراحه شخص غالىا

انا مشفتهوش بعينى او وجهالوجه

ولكن شفته وحسيته بقلبى

اكيد اتى نفس شعورى ناحيته هى برضوا لشعور ناحيتكم جميعاااااااااا

اشكرك اختى فرحة الحب على تعليقك ومداخلتك اتى اسعدتنى

تقبلى تحياتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سبيل التوبة
راكب درجه فاخره
راكب درجه فاخره


الجنس : انثى
عدد المساهمات : 836
نقاط : 1038
تاريخ التسجيل : 25/02/2012

مُساهمةموضوع: رد: فضفضه لاخى ميدوووووو   الأحد أبريل 01, 2012 11:51 pm

ا
ودمتم للمحبة فى الله


عدل سابقا من قبل سبيل التوبة في الإثنين أبريل 02, 2012 6:54 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رسلان
ناظر محطة السياسة
ناظر محطة السياسة
avatar

الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 6439
نقاط : 10010
تاريخ التسجيل : 14/06/2010
العمر : 56
الموقع : الصعيد

مُساهمةموضوع: رد: فضفضه لاخى ميدوووووو   الإثنين أبريل 02, 2012 12:27 am

سبيل التوبة كتب:
اخى رسلان حدث توضيح للامور
والحمد لله
ولكن الان لى عندك رجاء وان كان تدخلا فلا يهمنى ما يحدث
اخى ميدوووو يكتب كلمات قاسية على نفسه
ولانى اقدر قيمة الكلمة وقارئها ارجو ان تطمئن عليه وتخفف عنه
وان كان غصب عنه
ودمتم للمحبة فى الله




______________________________________

شكرااااااااااا سبيل التوبه اختى الرقيقه الجميله

الحمد لله الذى ارزقنى باخوات مثلكم جميعا

ولان تفهمت تفهمت

اتمنى ان يعود ميدووووووووووو لسابق عهده

النكته الفرففشه لبسمه اللمسه ودول اهم مميزاته اللى عودنا عليها

واشكرك من قلبى لااهتمامك باخواتك جميعا بالمترووووووووووووووو

ولكن انا قررت ان اغلق صفحاتى بالمتروووووووووو لفتره ممكن تكون طويله

وممكن تكون قصيره لحين ما

عموما اتمنى من الجميع ان يكون بيخير

ون يطمنا الله عن ختنا ام عمر وترجع تانى لينا بسلام وشفاء تام

وان يعود ميدوووو تانى بتاع زمان

وعلى فكره انا لم اكن الا الخير للجميع

واسف جدااااااااااااا لكلعضو من الاعضاء لو كنت اات له او زعلته فى شى

والله هتوحشونى جميعا كلكم

ميدوووووووووووووووو حبببنا

عمو ربيع استاذنا

واخويا وحبيببى الشيخ العلامه ايهاب

والاخت تاج واخت حنان الحب

والبنت الشقيه الاموره عسوله

والاخت الطيبه سبيل التوبه فعلا

والاخت لولو والاخت حنينالقلب

والاخت فرحه القلبوكلكم علشان مش عاوز انسى ادااا

والاخ وليد

ولاخ حيدر والاخ كمال والاخ فارس

وجميع من بالمتروووووووووووووووووو زملاء وزميلات

كلكم احباب

هتوحوشونى جداااااااااااااااااااااااااااااا

واترككم فى رعاية الله

بحكم كلكم بحبكم كلكم

مع السلامه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سبيل التوبة
راكب درجه فاخره
راكب درجه فاخره


الجنس : انثى
عدد المساهمات : 836
نقاط : 1038
تاريخ التسجيل : 25/02/2012

مُساهمةموضوع: رد: فضفضه لاخى ميدوووووو   الإثنين أبريل 02, 2012 12:37 am

لا تعليق


عدل سابقا من قبل سبيل التوبة في الإثنين أبريل 02, 2012 6:55 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رسلان
ناظر محطة السياسة
ناظر محطة السياسة
avatar

الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 6439
نقاط : 10010
تاريخ التسجيل : 14/06/2010
العمر : 56
الموقع : الصعيد

مُساهمةموضوع: رد: فضفضه لاخى ميدوووووو   الإثنين أبريل 02, 2012 12:58 am

سبيل التوبة كتب:
اتعلم يا اخى ان الابتلاءات والمحن لصعبة وانا راضية والحمد لله
ما دخل هذا برسالتك اوضح لك سيدى
انا انسانة فاشلة بكل ما للكلمة من معانى فى التعامل مع الناس وليس لى علاقات ولا تواصل مع الناس ابدا

ولكن والحمد لله الله من عليا باخوة افاضل واخوات عزيزات الى قلبى كثيرا واصبحت اتكلم وابث ما بى من مشاعر واحاسيس ادمية
حتى حدث ما حدث اليوم الاخت بريق اعرف انها مريضة شافاها الله وعافاها
وحدث سوء فهم بين استاذنا رسلان واخينا ميدو
ومن هنا وهناك حتى اننى شعرت اننى وش نحس عليكم وانه لا يجب عليا الاختلاط بالناس
وهذا ما افعله عندما اجد اننى فى محيط طيب وقلوب طاهرة من البشر ( انحسهم واجبلهم النكد ) ممكن اكون كدا اخى رسلان
يبقى الحل ان انسحب انا واعود الى قوقعتى مكتفية بذاتى كافية للناس شرى وحامية نفسى من شرورهم
وانت عد لعائلتك واصدقائك
فلا يقابل الاحسان بقلة ذوق وتطفل نعم اشعر انى دخلت فخرج الجميع وهذا ما يحصل معى فى الواقع
ومجربة والله وشى نحس الاخرين من يقولون لى ذلك واوشكت ان اصدقهم
ربنا معاكم

_---------------------------

اختى سبيل التوبه

انتى انسانه رائعه وكلنا احببناكى والله العظيم م

مادخل ما قلتيه برسلتك فيما حدث

دى مقدرات بتاعت ربنا ليس لكى ذنب فيها

كده انتى هتزعلينى منك كتير

وبعدين يا ست الكل احنا كده نختلف ولكن نجتمع عل كلمة سواء وهى المحبه والاحترام

فى هاية امطاف بنرجع لعض افضل ما كا وبيزدا الحب بينا وبتقى الصله يننا

وده حال الدنيا

الناس بتتجمع وبتتفرق وحينما نعود تجدينا اقوى من الاول

واحب اضيف مش عاوز اسمع منك كلمة انسانه فاشله مرررررررررره تانيه فهمتى

انتى انسانه محترمه ونحن جميعا لمسنا فيكى هذا الاحترام

ولى رجاء استحلفك الله لاتبخلى بالرد

انتى ذكتى جمله حيرتنى كثيراوشغلتنى اكثر

وهى

قد يكون طبع سيىء وقد يكون لنطواء مرضى

هذه الجمله ارجوا كى ان توضحى هل انت فعلا بكى سوء ارجوكى طمننى اختى

قبل ا ارحل حتى ادعوا لكى فى صلاتى

انا سهران معاكم لحين اسمع ردك وجواب عن سوالى

واخيرا اعلمى انك وش السعد ووش الخير

وما حدث ليس له علاقه بما تعتقدين

منتظر ان اسمع ردك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رسلان
ناظر محطة السياسة
ناظر محطة السياسة
avatar

الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 6439
نقاط : 10010
تاريخ التسجيل : 14/06/2010
العمر : 56
الموقع : الصعيد

مُساهمةموضوع: رد: فضفضه لاخى ميدوووووو   الإثنين أبريل 02, 2012 1:08 am

سبيل التوبة كتب:
اتعلم يا اخى ان الابتلاءات والمحن لصعبة وانا راضية والحمد لله
ما دخل هذا برسالتك اوضح لك سيدى
انا انسانة فاشلة بكل ما للكلمة من معانى فى التعامل مع الناس وليس لى علاقات ولا تواصل مع الناس ابدا
قد يكون طبع سيىء وقد يكون لنطواء مرضى
ولكن والحمد لله الله من عليا باخوة افاضل واخوات عزيزات الى قلبى كثيرا واصبحت اتكلم وابث ما بى من مشاعر واحاسيس ادمية
حتى حدث ما حدث اليوم الاخت بريق اعرف انها مريضة شافاها الله وعافاها
وحدث سوء فهم بين استاذنا رسلان واخينا ميدو
ومن هنا وهناك حتى اننى شعرت اننى وش نحس عليكم وانه لا يجب عليا الاختلاط بالناس
وهذا ما افعله عندما اجد اننى فى محيط طيب وقلوب طاهرة من البشر ( انحسهم واجبلهم النكد ) ممكن اكون كدا اخى رسلان
يبقى الحل ان انسحب انا واعود الى قوقعتى مكتفية بذاتى كافية للناس شرى وحامية نفسى من شرورهم
وانت عد لعائلتك واصدقائك
فلا يقابل الاحسان بقلة ذوق وتطفل نعم اشعر انى دخلت فخرج الجميع وهذا ما يحصل معى فى الواقع
ومجربة والله وشى نحس الاخرين من يقولون لى ذلك واوشكت ان اصدقهم
ربنا معاكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سبيل التوبة
راكب درجه فاخره
راكب درجه فاخره


الجنس : انثى
عدد المساهمات : 836
نقاط : 1038
تاريخ التسجيل : 25/02/2012

مُساهمةموضوع: رد: فضفضه لاخى ميدوووووو   الإثنين أبريل 02, 2012 1:20 am

لا تعليق


عدل سابقا من قبل سبيل التوبة في الإثنين أبريل 02, 2012 6:57 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حنين القلب
راكب نشيط
راكب نشيط
avatar

الجنس : انثى
عدد المساهمات : 166
نقاط : 190
تاريخ التسجيل : 07/03/2012
العمر : 24
الموقع : شبرا

مُساهمةموضوع: رد: فضفضه لاخى ميدوووووو   الإثنين أبريل 02, 2012 1:21 am

ايه يا عمو رسلان انت كمان هتمشي هو في ايه تعرف حضرتك اني
وجدت فيك الاب الذي لا اجده في حياتي فهو مشغول بحياته الجديه
مع زوجته واولاده اما نا فتركني عند جدتي لان زوجته لا تطيقني ارجوك
لا ترحل ابي رسلان
وانتي اختي سبيل ايه الكلام الغير موزون ليس هنالك وش نحس ووش
حلو الخير من عند الله والضر ايضآ من عند الله ارجوكم انا ماصدقت
اقنعت جدتي تدخل النت بليزززززز لا تتركو المنتدي كفايه غياب ماما بريق ربنا يشفيها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سبيل التوبة
راكب درجه فاخره
راكب درجه فاخره


الجنس : انثى
عدد المساهمات : 836
نقاط : 1038
تاريخ التسجيل : 25/02/2012

مُساهمةموضوع: رد: فضفضه لاخى ميدوووووو   الأربعاء سبتمبر 26, 2012 5:31 pm

Arrow Arrow


عدل سابقا من قبل سبيل التوبة في الأربعاء يوليو 24, 2013 4:21 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رسلان
ناظر محطة السياسة
ناظر محطة السياسة
avatar

الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 6439
نقاط : 10010
تاريخ التسجيل : 14/06/2010
العمر : 56
الموقع : الصعيد

مُساهمةموضوع: رد: فضفضه لاخى ميدوووووو   الأربعاء سبتمبر 26, 2012 9:35 pm

احيانا ينعم العقل عندما يختلى صاحبه فى خلوته
كى يعيد مافاته فى صمت وتفكير
ولكن من الممكن لو تعود الانسان على ذلك
يتحول الاختلاء الى هروووب
شكرا لقد مررت من هنا
فقلت اترك توقيعى
رسلان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
احمد ابو سلمان
من اسره مترو
من اسره مترو
avatar

الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 1282
نقاط : 1837
تاريخ التسجيل : 21/07/2011
العمر : 54
الموقع : الخرطوم

مُساهمةموضوع: رد: فضفضه لاخى ميدوووووو   الأربعاء سبتمبر 26, 2012 9:49 pm

كلكم حلوين ورائعين ومعلمين واحباب واخوان واخوات والريس رسلان معلم وقم
للعلم لانه كاد ان يكون رسولا والرائعة سبيل التوبة خير في خير وسعادة في
سعد وميدو هههههه وعسوله العسل وحتين القلب الحنينة و وفرحة الحب الحبيبة وحنين الح الالصريحة كانت مشاركتم استفتاء حقيقي بيننا وتقدير خاص للكبير علما وادبا رسلان والمحب ميدوووووو والف ترحاب بك الكبير علما وعقلا الناظر المدرسي رسلان وهلا بيك.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رسلان
ناظر محطة السياسة
ناظر محطة السياسة
avatar

الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 6439
نقاط : 10010
تاريخ التسجيل : 14/06/2010
العمر : 56
الموقع : الصعيد

مُساهمةموضوع: رد: فضفضه لاخى ميدوووووو   الأربعاء سبتمبر 26, 2012 9:56 pm

احمد ابو سلمان كتب:
كلكم حلوين ورائعين ومعلمين واحباب واخوان واخوات والريس رسلان معلم وقم
للعلم لانه كاد ان يكون رسولا والرائعة سبيل التوبة خير في خير وسعادة في
سعد وميدو هههههه وعسوله العسل وحتين القلب الحنينة و وفرحة الحب الحبيبة وحنين الح الالصريحة كانت مشاركتم استفتاء حقيقي بيننا وتقدير خاص للكبير علما وادبا رسلان والمحب ميدوووووو والف ترحاب بك الكبير علما وعقلا الناظر المدرسي رسلان وهلا بيك.
******************************
انت كمان رائع يا استاذ احمد بو سليمان
ومحاور جيد تتميز بالصدق والفهم
شكرا لك لاتحرمنا تعليقاتك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
فضفضه لاخى ميدوووووو
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات مترو :: محطه كل الناس :: رصيف الفضفضه-
انتقل الى: