الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» أكبر مكتبة عامة على الفور شيرد بها مئات الكتب القيمة وتستحق التحميل
الثلاثاء مايو 09, 2017 9:52 am من طرف عقيل الواسطي

» ودارت الايام لام كلثوم ...بصوت عبد الحليم حافظ
الثلاثاء مايو 02, 2017 6:57 am من طرف امين غريب

» القضاء علي النمل الابيض
الجمعة مارس 31, 2017 1:46 am من طرف اسماء عثمان

» منحة ادارة الحياة ( المسوق المحترف) من شركة ايه ام جروب
الثلاثاء مارس 14, 2017 12:36 am من طرف اسماء عثمان

» شركة ماستر تيك لتصنيع وتصميم ماكينات التعبئة والتغليف
الثلاثاء مارس 14, 2017 12:35 am من طرف اسماء عثمان

» انتريهات و اطقم جلد طبيعي ايطالي و تركي
السبت فبراير 25, 2017 1:04 pm من طرف اسماء عثمان

» هل شاهدت شجر الكيوي من قبل؟
السبت فبراير 25, 2017 1:04 pm من طرف اسماء عثمان

» شركة ابادة حشرات وقوارض
السبت فبراير 25, 2017 1:04 pm من طرف اسماء عثمان

» بالصور, خبراء: يجب ان تأكلوا حشرات لانها مفيدة !!
السبت فبراير 25, 2017 1:03 pm من طرف اسماء عثمان

» شركة الدوسرى للخدمات المنزلية ومكافحة الحشرات
الخميس فبراير 23, 2017 11:16 pm من طرف نهي عثمان

أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
body onbeforeprint="onbeforeprint()" onafterprint="onafterprint()"onselectstart="return false" oncontextmenu="return false">

شاطر | 
 

 اغنية حنين لوردة الجزائرية ..اهداء لروح قلب ميدوووووو ؟؟!!

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
mido messi
ناظر محطة الفرفشة
ناظر محطة الفرفشة
avatar

الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 6134
نقاط : 8769
تاريخ التسجيل : 29/03/2011
الموقع : القاهرة

مُساهمةموضوع: اغنية حنين لوردة الجزائرية ..اهداء لروح قلب ميدوووووو ؟؟!!   الأحد فبراير 26, 2012 1:20 am

اغنية حنين لوردة الجزائرية ..اهداء لروح قلب ميدوووووو ؟؟!!
-------------------------------------------------





كلمات اغنية حنين لوردة
------------------
اه ياناعسة وخبرينى يابوى
اللى غربنا مين
واللى توهنا مين
اه يانى طول السنين
لو حد بينسى روحه
انا كنت نسيت هواك
لو قلب بينسى حبه
انسى الحياة معاه
يازمانى والامانى
اه ياللى مالكش تانى
ولاحبى الاولانى
شايلاك فى نن عينى
واللى بينك وبينى
اشواق كل الاحبة
وحنين المحرومين
اه يا نا من الحنين



يا اعز واغلى حب
لفيت الدنيا بعدك
مالقيتش فيها قلب
يا كل مابتمنى يا
الجنة نار فى بعدك
والنار فى قربك جنة
انا منك وانت منى
توهنى البعد عنك
من غيرك ابقى مين
شايلاك فى نن عينى
واللى بينك وبينى
اشواق كل الاحبة
وحتين الحرومين
اه يانا من الحنين



xc xc xc xc xc xc xc xc xc xc xc


xc xc xc xc xc xc xc xc xc xc xc
===================================

ميدووو طرب
========
==

_________________


حبيبتى..
ضمينى قبلينى..
انثرينى لملمينى..

اسكنينى..
الى الابد..
بداخلك..

احبك ..احبك ..



================================
==
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بريق الامل
من اسره مترو
من اسره مترو
avatar

الجنس : انثى
عدد المساهمات : 2939
نقاط : 3423
تاريخ التسجيل : 16/02/2011
الموقع : الجيزه

مُساهمةموضوع: رد: اغنية حنين لوردة الجزائرية ..اهداء لروح قلب ميدوووووو ؟؟!!   الأحد فبراير 26, 2012 1:35 am

هي مين دي يا ميدو هههههههههههههههههه بس فعلآ اغنيه جميله

مبروك يا سي ميدو اتمني لك السعاده من كل قلبي ههههههههههه 

موزززززززززهههههههههههههه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mmbh
راكب مجتهد
راكب مجتهد
avatar

الجنس : انثى
عدد المساهمات : 64
نقاط : 66
تاريخ التسجيل : 13/02/2012

مُساهمةموضوع: رد: اغنية حنين لوردة الجزائرية ..اهداء لروح قلب ميدوووووو ؟؟!!   الأحد فبراير 26, 2012 1:43 am

لالالالالا ياعم كل ده للعصفوره الله يسهلوووووووو يا عم ميييييدو بس اغنيه فى الجووووون kj
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mido messi
ناظر محطة الفرفشة
ناظر محطة الفرفشة
avatar

الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 6134
نقاط : 8769
تاريخ التسجيل : 29/03/2011
الموقع : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: اغنية حنين لوردة الجزائرية ..اهداء لروح قلب ميدوووووو ؟؟!!   الأحد فبراير 26, 2012 1:52 am

بريق الامل كتب:
هي مين دي يا ميدو هههههههههههههههههه بس فعلآ اغنيه جميله

مبروك يا سي ميدو اتمني لك السعاده من كل قلبي ههههههههههه 

موزززززززززهههههههههههههه



بقى بذمتك مانتى عارفة عموما انا اصلااااااا ماعرفشى هههههههههههههههه

تصووووووووووووووووووورى ههههههههههههههههههههههههههههههه

بس هى بتمممممممممممممموت بوردة وبتعشقها اووووووووووى

لانها فنانة كبيررررررررررررة وكفاية عليكى كدة هههههههههههه

وتسلمين يا احلى بريق بالدنيا

وتقبلى تحياتى
xc xc xc xc xc
=======================

_________________


حبيبتى..
ضمينى قبلينى..
انثرينى لملمينى..

اسكنينى..
الى الابد..
بداخلك..

احبك ..احبك ..



================================
==
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mido messi
ناظر محطة الفرفشة
ناظر محطة الفرفشة
avatar

الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 6134
نقاط : 8769
تاريخ التسجيل : 29/03/2011
الموقع : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: اغنية حنين لوردة الجزائرية ..اهداء لروح قلب ميدوووووو ؟؟!!   الأحد فبراير 26, 2012 1:55 am

mmbh كتب:
لالالالالا ياعم كل ده للعصفوره الله يسهلوووووووو يا عم ميييييدو بس اغنيه فى الجووووون kj

مش بقولك انتى قاعدالى على الواحدة وكل يوم بتصطادينى بالسهرة وبتاخدى معلومات واسرار امن دولة ميدو ههههههههههه وانتى كدة عرفتى كتير يا زوزو ولازم امر الحرس بتاع المترو يفسحوكى برحلة فى الهواء الطلق ههههههههههههههه ياحينى انا لله وانا الية راجعون هههههههههه عموما ممكن تستانفى الحكم وتجيبيلى هدية ههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههه

_________________


حبيبتى..
ضمينى قبلينى..
انثرينى لملمينى..

اسكنينى..
الى الابد..
بداخلك..

احبك ..احبك ..



================================
==
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mmbh
راكب مجتهد
راكب مجتهد
avatar

الجنس : انثى
عدد المساهمات : 64
نقاط : 66
تاريخ التسجيل : 13/02/2012

مُساهمةموضوع: رد: اغنية حنين لوردة الجزائرية ..اهداء لروح قلب ميدوووووو ؟؟!!   الأحد فبراير 26, 2012 2:09 am

لا خلاص انا بستانف والهدية اللى تشاور عليها تحت امرك بس ارحمنى يا بيه دانا غلبانه vb vb بقى بزمتك تعرف تستغنى عن زوزو لل لل لل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mido messi
ناظر محطة الفرفشة
ناظر محطة الفرفشة
avatar

الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 6134
نقاط : 8769
تاريخ التسجيل : 29/03/2011
الموقع : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: اغنية حنين لوردة الجزائرية ..اهداء لروح قلب ميدوووووو ؟؟!!   الأحد فبراير 26, 2012 2:15 am

انتى يابنتى مشكلتك انك لسة ماتعرفيش ميدووووووووووو

انا ممكن استغنى عنك بعلبة سجاير مارلبورو احمر هههههههههههههههه

شوفتى انتى غالية عندى ازاى هههههههههههههههههههههه اة ماقدرش اضحى بيكى بعلبة سجاير مصرى هههههههههههههه لية هي زوزو شوية اة خلى بالك من زوزو دى زوزو دى كلام هانعوزوو ههههههههههههههههههههههههههههههههه
---------------------------------------------------------
اوعى تصدقى يابت دة انا مقدرش استغنى عن اختى زوزو ام لسان طويل بكنوز الدنيا ومافيها

بس هى المشكلة انى باحب الهدايا اوى اوى هههههههههه
يعنى هادينى تلاقينى وممكن كمان بعد اذنك تغدينى هههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههه
مووووووووووز وعثل يا زوزوووووووووووووووووووووووو
بجد انتى اخر انس وفرفشة اقولك نكتة طب اسمعيها على رصيف الفرفشة حالا
علشان عيونك ياقمر

_________________


حبيبتى..
ضمينى قبلينى..
انثرينى لملمينى..

اسكنينى..
الى الابد..
بداخلك..

احبك ..احبك ..



================================
==
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سبيل التوبة
راكب درجه فاخره
راكب درجه فاخره


الجنس : انثى
عدد المساهمات : 836
نقاط : 1038
تاريخ التسجيل : 25/02/2012

مُساهمةموضوع: رد: اغنية حنين لوردة الجزائرية ..اهداء لروح قلب ميدوووووو ؟؟!!   الأحد فبراير 26, 2012 2:27 am

لا اسرار امن دولة ميدو ايه الى تتكشف دا حتى المثل بيقول دارى على شمعتك تقيد الاغنية من اجمل اغانى وردة ومن تحب وردة والطرب الاصيل تستحق ان تتحب وهناك اغنية لنجاة لها معنى بيرد على دا لو عايزة تعرفها الاخت زهرة الحب او ام عمر عليهم بمتابعة الردود لحد متبعتلك اغنية لوردة او نجاة وساعتها يعرفوها من غير امن دولتك ما يتمس ولا هى تملصلك ودانك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mido messi
ناظر محطة الفرفشة
ناظر محطة الفرفشة
avatar

الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 6134
نقاط : 8769
تاريخ التسجيل : 29/03/2011
الموقع : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: اغنية حنين لوردة الجزائرية ..اهداء لروح قلب ميدوووووو ؟؟!!   الأحد فبراير 26, 2012 2:39 am

ههههههههههههههههههه

عرووووووووووووستى ..ممكن اعادة وفى الاعادة افادة هههههههههه اختى سلسبيل

وهى مين اللى هاتبعت ؟؟؟ الظاهر كدة ان فية اختراق للسيستم والنظام كلة لازم يتشفر من جديد

اما انتى يا سبيل التوبة باين عليكى هاتتفسحى مع زوزو فى الهواء الطلق هههههههههههه

بس احنا لسة ما ستمتعناش بمواضيعك اقولك انا هاديلك كام يوم هدنة تفكرى فيهم وبعدين تعترفى
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

_________________


حبيبتى..
ضمينى قبلينى..
انثرينى لملمينى..

اسكنينى..
الى الابد..
بداخلك..

احبك ..احبك ..



================================
==
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سبيل التوبة
راكب درجه فاخره
راكب درجه فاخره


الجنس : انثى
عدد المساهمات : 836
نقاط : 1038
تاريخ التسجيل : 25/02/2012

مُساهمةموضوع: رد: اغنية حنين لوردة الجزائرية ..اهداء لروح قلب ميدوووووو ؟؟!!   الأحد فبراير 26, 2012 2:52 am

لا وعلى ايه الهدنة والكام يوم امال لزمة جهاز امن دولة ميدو ايه تعالى نحل الفزورة تحت وسائلك لنزع الاعترافات باستخدام اجمد النكتات
انا بقلك تثبت على موقفك ومتقعش بلسانك لاى اخت عايزة تعرف هى مين علشان الحاجات دى بتتحسد وتدارى على شمعتك تقيد بس
لو هى من اعضاء المنتدى وبعتتلك رد اكيد هتتعرف من ردها ومش هيبقالك ذنب عندها تملصلك ودانك بسببه
شفت بقى انت ظلمتنى ازاى برىء يا بيه والنبى برىء
ويطالب الدفاع بالتعويض من استاذ التهيص
بدفع غرامة مالية قدرها سيجارة بنى والتغريم الادبى باخبار موكلتى التى اعترفت تحت التعذيب بمن تكون حبيبتك فى الخباسة كدا بينى وبينك بس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mido messi
ناظر محطة الفرفشة
ناظر محطة الفرفشة
avatar

الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 6134
نقاط : 8769
تاريخ التسجيل : 29/03/2011
الموقع : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: اغنية حنين لوردة الجزائرية ..اهداء لروح قلب ميدوووووو ؟؟!!   الأحد فبراير 26, 2012 3:03 am

ههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
اةةةةةةةةةةة ياااااااااااااانى من جمال وروعة السهر مع العساااااااسيل الامااااامير المقطقطين
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
دة انتى طلعتى حكاية ورواية كبيرة ياسبيل هو انا قادر اخلص من زوزوووو لما تطلعلىسبيل
بس تعرفى انتى جااامدة اخر حاجة وردودك قوية ومكتوبة بتانى والبرنتر بتاعك اية صاروخ ادبى ومحامينك شطار اوى بس انتى نسيتى ان التعويض اللى انتى طالباة جامد شوية وقليل بالسوق اليومين دول ههههههههههههههه وشاحح اوى هههههههههههههههههههههههه
انا ممكن اقولك على اسمها بالخباسة بس تعفينى من التعويض البنى ههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
اية رايك هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
عثل وربنا واخر حلاوة ربنا يارب يسعدك ياسبيل ويكرمك زى ماكرم حسنى مبارك هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

_________________


حبيبتى..
ضمينى قبلينى..
انثرينى لملمينى..

اسكنينى..
الى الابد..
بداخلك..

احبك ..احبك ..



================================
==
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سبيل التوبة
راكب درجه فاخره
راكب درجه فاخره


الجنس : انثى
عدد المساهمات : 836
نقاط : 1038
تاريخ التسجيل : 25/02/2012

مُساهمةموضوع: رد: اغنية حنين لوردة الجزائرية ..اهداء لروح قلب ميدوووووو ؟؟!!   الأحد فبراير 26, 2012 3:08 am

ايه دا طيب لما البنى شاحح من عندكو كنت اديتنا خبر كنا بعتنالك بكتتين لزوم الشلة والتهيص
لا وايه جامد اخر حاجة من المنتج ليدكم الكريمة عدل
نحن نختلف عن الاخرين خالص والصعيدى اصلى يا هريدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mido messi
ناظر محطة الفرفشة
ناظر محطة الفرفشة
avatar

الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 6134
نقاط : 8769
تاريخ التسجيل : 29/03/2011
الموقع : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: اغنية حنين لوردة الجزائرية ..اهداء لروح قلب ميدوووووو ؟؟!!   الأحد فبراير 26, 2012 3:30 am

سبيل التوبة كتب:
ايه دا طيب لما البنى شاحح من عندكو كنت اديتنا خبر كنا بعتنالك بكتتين لزوم الشلة والتهيص
لا وايه جامد اخر حاجة من المنتج ليدكم الكريمة عدل
نحن نختلف عن الاخرين خالص والصعيدى اصلى يا هريدى

qwe qwe qwe qwe qwe qwe

انتوااااااااااا ياحرس المتروووووووووووووووووووووووو

انتوا يابتوع المخابرات هاتولى بيناتهااااااااااااااااااا بسرعة

عايز اعرف كل حاجة عنهاااااااااااااااااا وهى مين ومنين

لحسن دى طلعت موووووووز اخر جنان ومغربى كمان واخر شهيصة

يالااااااااااا بسرعة مستنيين اية قبل ماتجننى وتطير التعميرة من دماااااغى

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

الااااااااااا يوجد سبيل اليكى .......... ياسبيل

نمتطى فية جيادنا ونحمل فية امتعتنا ونرتحل اليك

حتى اذا لاقيتينا بالبنى استقبلتينا وبالباكتات بتهادينا

فاين السبيل اليكى يا برنسيستى هههههههههههههههههه

kf kf kf kf kf kf

ji ji ji ji ji ji
===================

_________________


حبيبتى..
ضمينى قبلينى..
انثرينى لملمينى..

اسكنينى..
الى الابد..
بداخلك..

احبك ..احبك ..



================================
==
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
اغنية حنين لوردة الجزائرية ..اهداء لروح قلب ميدوووووو ؟؟!!
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات مترو :: محطه الأغانى :: رصيف الأغانى القديمه-
انتقل الى: