الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» دمعة اشتياق السلطان العاشق
السبت سبتمبر 30, 2017 3:03 am من طرف السلطان العاشق

» الكتاب الممنوع من النشر - السياسة بين الحلال والحرام - تركي الحمد للتحميل المباشر
الثلاثاء سبتمبر 26, 2017 9:31 pm من طرف codec2011

» تهنئه بالعام الهجري
الأحد سبتمبر 24, 2017 4:58 pm من طرف ربيع محمد

» مصحات التشيك للعلاج الطبيعي خدمات مجانية 2017
السبت يونيو 03, 2017 3:12 pm من طرف وزة وزة

» أكبر مكتبة عامة على الفور شيرد بها مئات الكتب القيمة وتستحق التحميل
الثلاثاء مايو 09, 2017 9:52 am من طرف عقيل الواسطي

» ودارت الايام لام كلثوم ...بصوت عبد الحليم حافظ
الثلاثاء مايو 02, 2017 6:57 am من طرف امين غريب

» القضاء علي النمل الابيض
الجمعة مارس 31, 2017 1:46 am من طرف اسماء عثمان

» منحة ادارة الحياة ( المسوق المحترف) من شركة ايه ام جروب
الثلاثاء مارس 14, 2017 12:36 am من طرف اسماء عثمان

» شركة ماستر تيك لتصنيع وتصميم ماكينات التعبئة والتغليف
الثلاثاء مارس 14, 2017 12:35 am من طرف اسماء عثمان

» انتريهات و اطقم جلد طبيعي ايطالي و تركي
السبت فبراير 25, 2017 1:04 pm من طرف اسماء عثمان

أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
body onbeforeprint="onbeforeprint()" onafterprint="onafterprint()"onselectstart="return false" oncontextmenu="return false">

شاطر | 
 

 مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3 ... 7 ... 14  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
mido messi
ناظر محطة الفرفشة
ناظر محطة الفرفشة
avatar

الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 6134
نقاط : 8769
تاريخ التسجيل : 29/03/2011
الموقع : القاهرة

مُساهمةموضوع: مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   الأربعاء ديسمبر 14, 2011 4:07 pm

مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
----------------------------------


السلام عليكم
ازيكم ياحبايبى يا حلوين
انا جيبت فكره يارب تكون جديده وتعجبكم
الفكره هتكون ان احنا ندى المايك لعضو من المنتدى
يقعد بتكلم براحته ويحكيلنا كل حاجه
يعنى مثلا يقول مقدمه الاول
وبعد كده يحكيلنا قصه دخوله المنتدى
وبعد كده يوصفلنا الاعضاء المقربين ليه فى المترو
او يتكلم عن الاعضاء المعروفين بالنسبه ليه
وممكن يخلينا نقتحم شويه من حياته الشخصيه
وبعد كده يقول نهايه لكلامه
ويروح بعد كده رامى المايك لحد غيره هو اللى يختاره

اتمنى تنال رضاكم
انتظرونى واول ضيف
ميدو








vb xc vb
ميدو ميسى
-----------------------------------

_________________


حبيبتى..
ضمينى قبلينى..
انثرينى لملمينى..

اسكنينى..
الى الابد..
بداخلك..

احبك ..احبك ..



================================
==
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رمضان الغول
راكب مميز
راكب مميز


الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 340
نقاط : 576
تاريخ التسجيل : 23/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   الأربعاء ديسمبر 14, 2011 4:30 pm

فكرة جامده يا مان

وسلام مربع للى هيستلم المايك يا جدعان

تررم تررم تررم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فرحة الحب
من اسره مترو
من اسره مترو
avatar

الجنس : انثى
عدد المساهمات : 1748
نقاط : 2390
تاريخ التسجيل : 22/10/2011

مُساهمةموضوع: رد: مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   الأربعاء ديسمبر 14, 2011 8:11 pm

مبروك عليك الاداعة الجديدة يا استاذي ميدو مديع منور ياباشا ديما مميز وبتجبلنا حجات جديدة
وممتعة للمنتدى عندهم حق
لما قاله عنك رووووووووووووووح المنتدى وانت فعلا بتدي للمنتدى روح فيها حيوة كده ونشاط تقبل مروري واحترامي ومرحبا بضيوف مايك ميدو المديع الي بنتمناله المزيد من التالق والرقي




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشق الكونغ فو
من اسره مترو
من اسره مترو
avatar

الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 2381
نقاط : 3021
تاريخ التسجيل : 01/05/2011
العمر : 35
الموقع : بهتيم - شبرا الخيمة

مُساهمةموضوع: رد: مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   الأربعاء ديسمبر 14, 2011 10:47 pm

فكرة جامدة يا ميدو دايما متألق هى الفكرة قر يبة من كرسى الاعتراف اللى طرحتة اختنا بريق الامل وكانت فكرة جميلة واستمتعنا بيها كلنا واتمنى نستمتع كلنا بفكرتك الجميلة
وياترى مين اول واحد يشرفنا ويمسك المايك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mido messi
ناظر محطة الفرفشة
ناظر محطة الفرفشة
avatar

الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 6134
نقاط : 8769
تاريخ التسجيل : 29/03/2011
الموقع : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   الأربعاء ديسمبر 14, 2011 11:04 pm

رمضان الغول كتب:
فكرة جامده يا مان

وسلام مربع للى هيستلم المايك يا جدعان

تررم تررم تررم
ههههههههههههههههههههههههههه
شكرا يا مان
كووووووووووووووووووووووول وتسلم ياقمر
وان شاء الله الفكرة تنجح وانتظر دورك يا نجم وعايزك تلعلع يارمضان
واشرب بيريل وخليك غول هههههههههه بيس يا مان
ومنورنى يا اخ رمضان وشرفنى مرورك تقبل تحياتى


-------------------------------------------

_________________


حبيبتى..
ضمينى قبلينى..
انثرينى لملمينى..

اسكنينى..
الى الابد..
بداخلك..

احبك ..احبك ..



================================
==
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
غاردينيا 1
من اسره مترو
من اسره مترو
avatar

الجنس : انثى
عدد المساهمات : 1678
نقاط : 3634
تاريخ التسجيل : 03/08/2011

مُساهمةموضوع: رد: مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   الأربعاء ديسمبر 14, 2011 11:05 pm

فكرة رائعة اخي ميدو وانا بقول ان المايك لازم يكون معك الاول عشان انت صاحب الفكرة xc xc asd asd
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mido messi
ناظر محطة الفرفشة
ناظر محطة الفرفشة
avatar

الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 6134
نقاط : 8769
تاريخ التسجيل : 29/03/2011
الموقع : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   الأربعاء ديسمبر 14, 2011 11:07 pm

فرحة الحب كتب:
مبروك عليك الاداعة الجديدة يا استاذي ميدو مديع منور ياباشا ديما مميز وبتجبلنا حجات جديدة
وممتعة للمنتدى عندهم حق
لما قاله عنك رووووووووووووووح المنتدى وانت فعلا بتدي للمنتدى روح فيها حيوة كده ونشاط تقبل مروري واحترامي ومرحبا بضيوف مايك ميدو المديع الي بنتمناله المزيد من التالق والرقي





هههههههههههههههههه
مساء الخير يا وديع
لو عايز نذيع قول ذيع هههههههههههههه
ازيك يا فرحة منورة يا شهرزاد دورك قرب استعدى يا قمر
منورة يا فرحة تحياتى اليكى

======================

_________________


حبيبتى..
ضمينى قبلينى..
انثرينى لملمينى..

اسكنينى..
الى الابد..
بداخلك..

احبك ..احبك ..



================================
==
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mido messi
ناظر محطة الفرفشة
ناظر محطة الفرفشة
avatar

الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 6134
نقاط : 8769
تاريخ التسجيل : 29/03/2011
الموقع : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   الأربعاء ديسمبر 14, 2011 11:12 pm

عاشق الكونغ فو كتب:
فكرة جامدة يا ميدو دايما متألق هى الفكرة قر يبة من كرسى الاعتراف اللى طرحتة اختنا بريق الامل وكانت فكرة جميلة واستمتعنا بيها كلنا واتمنى نستمتع كلنا بفكرتك الجميلة
وياترى مين اول واحد يشرفنا ويمسك المايك

شكرا يا ابو عمر ياغالى
واحشنى والله يا بطل اخبارك اية طمنى عليك

وعامل اية دلوقتى واخبار البصل والتوم اية ههههههه

هى بصراحة المسابقة معمولة للتقارب مابينا ونعرف بعض اكتر ويارب يحصل تفاعل

وان شاء الله انا عايزك تستعد لدورك زى ما بتستعد للبطولة
وبوسلى الزعيم الامور حبيب قلبى عمر ربنا يباركلك فية يامحمد
ودايما بخير يا بطل
تحياتى اليك


------------------------

_________________


حبيبتى..
ضمينى قبلينى..
انثرينى لملمينى..

اسكنينى..
الى الابد..
بداخلك..

احبك ..احبك ..



================================
==
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mido messi
ناظر محطة الفرفشة
ناظر محطة الفرفشة
avatar

الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 6134
نقاط : 8769
تاريخ التسجيل : 29/03/2011
الموقع : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   الأربعاء ديسمبر 14, 2011 11:16 pm

لقاء الحب كتب:
فكرة رائعة اخي ميدو وانا بقول ان المايك لازم يكون معك الاول عشان انت صاحب الفكرة xc xc asd asd
هههههههههههههههههههههههه
احنا قلنا اية بعد الثورة مافيش احتكار
ههههههههههههههههههههههههههه
واللى معاة المايك بعد ما يخلص هو حر يدى المايك للى هو اختارة

منورة يا لقااااااااء بجد انتى انسانة رائعة تقبلى تحياتى
وانتظرى دورك يا قمر المترو بدنا نسمع حكاويكى بالسورى هههههههه

ربنا يبارك فيكى ويطمنا عليكى يالقاء وتسلمين


---------------------------------

_________________


حبيبتى..
ضمينى قبلينى..
انثرينى لملمينى..

اسكنينى..
الى الابد..
بداخلك..

احبك ..احبك ..



================================
==
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فرحة الحب
من اسره مترو
من اسره مترو
avatar

الجنس : انثى
عدد المساهمات : 1748
نقاط : 2390
تاريخ التسجيل : 22/10/2011

مُساهمةموضوع: رد: مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   الأربعاء ديسمبر 14, 2011 11:26 pm

انا مستعدة يا استاذي بس اتفظل انت الاول برده انت الكبير واحنا معاك ههههههههههههههههه
وسمعني سلام كبير لميدو ميسي المديع من التلميذة وديع هههههههههههههه
سلام يدوي في سماء الوطن العربي من المغرب لمصر الحبيبة
سلام يليق بالاستاذ المبدع فنان الجماهير ميدو السريع ههههههههههههههه
قصدي ميدو المديع ههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mido messi
ناظر محطة الفرفشة
ناظر محطة الفرفشة
avatar

الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 6134
نقاط : 8769
تاريخ التسجيل : 29/03/2011
الموقع : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   الأربعاء ديسمبر 14, 2011 11:29 pm

وطبعا دلوقتى يا سادة انتوا عرفتوا تقريبا كل شىء وتفاعلتم مع الموضوع وانا شاكر ليكم جدا

وطبعا العضو اللى هختارة لحضراتكم واللى هنبتدى بية ممكن يدخل ويمسك المايك ويتكلم براحتة يعنى مش شرط يخلص كلام فى نفس اليوم على حسب وقتة يدخل واحنا سامعين لان ممكن يكون مشغول وكدة يعنى ممكن يدخل على فترات وبعد ما يخلص يرمى المايك على عضو هو يختارة
ودلوقتى مع المفاجاة الاولى لحفلنا السااااااهر بالمترو

مع احلى طرب واجدع الجدعانين واحلاهم ال .........

الولة حمووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو........

هههههههههه لسة ماعرفتهوش ..................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مع نجم اليوم وكل يوم ...................................

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

واللى عايزين كل واحد منكم يدخل يشجعها ويحفزها بكلمتين ؟؟؟؟؟؟؟؟

مع الاصالة البورسعيدية ......البمبوطية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟










بريق الامل



ه اتفضلى المايك يا ست الكل

عايزك تلعلعى كدة وبراحتك يعنى ممكن تحكى كل يوم 5 كلمات هههههههههههه

ويالا كلنا نحيى بريق ونشجعهااااااااااااااا ام عمر



هههههههههههههههههههه

بريق هاتولعها نار

ههههههههههههههههههههه
اتفضلى
ويالا كلنا ندخل ونشجعها
انتى فين يااااااااااااااااابريق هههههههههه
.....................................................................

_________________


حبيبتى..
ضمينى قبلينى..
انثرينى لملمينى..

اسكنينى..
الى الابد..
بداخلك..

احبك ..احبك ..



================================
==
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mido messi
ناظر محطة الفرفشة
ناظر محطة الفرفشة
avatar

الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 6134
نقاط : 8769
تاريخ التسجيل : 29/03/2011
الموقع : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   الأربعاء ديسمبر 14, 2011 11:35 pm

فرحة الحب كتب:
انا مستعدة يا استاذي بس اتفظل انت الاول برده انت الكبير واحنا معاك ههههههههههههههههه
وسمعني سلام كبير لميدو ميسي المديع من التلميذة وديع هههههههههههههه
سلام يدوي في سماء الوطن العربي من المغرب لمصر الحبيبة
سلام يليق بالاستاذ المبدع فنان الجماهير ميدو السريع ههههههههههههههه
قصدي ميدو المديع ههههههههههههههههههه

qwe qwe qwe qwe
حرام عليكى بقى يا فرحة

انتى خنقتينى كاتبة المديع ؟؟ مديع اية ياماما فين النقط فين الحروف الناقصة اللى بتاكليها هههههههههه وسلام مربع اية انتوا بردة عندكم فى المغرب سلام مربع وانا شارب سيجارةبنى وكدة هههه زينا ههههههههههههههههههطب قشطة استنى دورك ويالا خشى وشجعى بريق واديها دفعة مغربى جامدة هههههههههههه


_________________


حبيبتى..
ضمينى قبلينى..
انثرينى لملمينى..

اسكنينى..
الى الابد..
بداخلك..

احبك ..احبك ..



================================
==
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشق الكونغ فو
من اسره مترو
من اسره مترو
avatar

الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 2381
نقاط : 3021
تاريخ التسجيل : 01/05/2011
العمر : 35
الموقع : بهتيم - شبرا الخيمة

مُساهمةموضوع: رد: مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   الأربعاء ديسمبر 14, 2011 11:58 pm

هبا وصل وصل وصل قابل وقعد يا باشا
ونعم الاختيار ام عمر هتتكلم وبعد كده هتختار
ام عمر يعنى بورسعيد يعنى المنطقة الحرة يعنى نقعد ونقوم ونشترى من عندها الهدوم
يله يا ماما كلنا اذان صاغية هيه يله
اشجينا بكلامك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشق الكونغ فو
من اسره مترو
من اسره مترو
avatar

الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 2381
نقاط : 3021
تاريخ التسجيل : 01/05/2011
العمر : 35
الموقع : بهتيم - شبرا الخيمة

مُساهمةموضوع: رد: مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   الخميس ديسمبر 15, 2011 12:05 am

mido messi كتب:
عاشق الكونغ فو كتب:
فكرة جامدة يا ميدو دايما متألق هى الفكرة قر يبة من كرسى الاعتراف اللى طرحتة اختنا بريق الامل وكانت فكرة جميلة واستمتعنا بيها كلنا واتمنى نستمتع كلنا بفكرتك الجميلة
وياترى مين اول واحد يشرفنا ويمسك المايك

شكرا يا ابو عمر ياغالى
واحشنى والله يا بطل اخبارك اية طمنى عليك

وعامل اية دلوقتى واخبار البصل والتوم اية ههههههه

هى بصراحة المسابقة معمولة للتقارب مابينا ونعرف بعض اكتر ويارب يحصل تفاعل

وان شاء الله انا عايزك تستعد لدورك زى ما بتستعد للبطولة
وبوسلى الزعيم الامور حبيب قلبى عمر ربنا يباركلك فية يامحمد
ودايما بخير يا بطل
تحياتى اليك


------------------------

تسلم يا ابو الدكاترة وسلامك وبوستك وصلت لعمر والله كنت شايلة وانا بقرأ الكلام اللى انت كاتبة وبستهولك
وبالنسبة للبصل والتوم والله لسه ما جربتش الوصفة بس ان شاء الله هجربها
واتمنى تكون انت التالى مع الميكروفون يا مديع هههههههههه
قصدى يا مذيع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mido messi
ناظر محطة الفرفشة
ناظر محطة الفرفشة
avatar

الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 6134
نقاط : 8769
تاريخ التسجيل : 29/03/2011
الموقع : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   الخميس ديسمبر 15, 2011 12:22 am

ههههههههه
شكرا لردك الجميل يا ابو عمر يا غالى
بس انا هامسك المايك ان شاء الله لما يرميهولى اى عضو يختارنى لان دى شروط المسابقة هههههههههههه ودلوقتى كلنا نشجع الاخت بريق وفى انتظارها ويالا كلنا ننادى عليها انتى فين يابريق هههههههههههههههههههانتى فين يا بريق ههههههههههههههههه
هل تسمعين نداء وصفارة المترو ههههههههههههههههههههههههههههههه
يالا يا ام عمر ماتتكسفيش انا عارف انك جدعة وقلبك زى الحديد
نحن بانتظارك
ماتشجعوها يا جدعان
هههههههههههههههههه

_________________


حبيبتى..
ضمينى قبلينى..
انثرينى لملمينى..

اسكنينى..
الى الابد..
بداخلك..

احبك ..احبك ..



================================
==
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فرحة الحب
من اسره مترو
من اسره مترو
avatar

الجنس : انثى
عدد المساهمات : 1748
نقاط : 2390
تاريخ التسجيل : 22/10/2011

مُساهمةموضوع: رد: مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   الخميس ديسمبر 15, 2011 12:45 am

حاضر يا استاذي ميدو ميسي متزعلشي وحافظ على شعر راسك ولا يهمك بس انا معذورة
وبلاش المديع هقلك يا ميدو حركات vb
بس انا مليش في السجاير البني ولا المتلونة خالص ولا حتى في البيضة والسودة ههههههههههههه
عشان بيني وبينك بابا هيضربني لو شفني بدخنها هههههههههههههههههه
دي بس حركات من وديع وانت عارف هههههههههههههههه
نوع من التشجيع يعني
عشان الاعضاء تتحمس اكثر
امال فين بريق الامل ادخلي يا امورة اتفضلي الميك تحت امرك والان ننتضر قدوم نجمتنا بريق الامل
فلتتقدم لاستلام المايك من استاذنا ميدو ميسي المبدع تحياتي ليك ولافكارك البنائة
يلا يا اولاد شجعوا ابلة بريق الامل
fg
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بريق الامل
من اسره مترو
من اسره مترو
avatar

الجنس : انثى
عدد المساهمات : 2939
نقاط : 3423
تاريخ التسجيل : 16/02/2011
الموقع : الجيزه

مُساهمةموضوع: رد: مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   الخميس ديسمبر 15, 2011 8:42 am

كده يا ميدو ماشي هردهالك عن قريب اوي

طيب ابدء منين

طبعآ هبدء من مترو

انا بحب اعضاء مترو اوي اوي اووووووووووووووووووووي

نفسي اشوفهم بجد واشوف ملامح كل واحد ونهرج ونضحك في رحله لمكان جميل ذي البحر او

جنينه جميله ونعمل سفره طويله كل ستات المترو يبتكرو فيها واسمع تريقه ميدو واياد واخي

ربيع علي الاكل والمدير محمد الشيخ يفضل ساكت وتقيل وميدو يحاول يضحكه ويبتسم بس وانا

اشمت في ميدو واقول له العثل بتاعك بقي خفيف ههههه

وعاشق الكنغفو يخطف الاكل من امام استاذ رسلان واستاذ رسلان يجري ورائه بالعصيا

وايهاب يقول بلاش فجعه سمو الله الاول

وميدو يمسك لو لو تريقه وهي تضحك وتحط شطه كتير في طبق وتهديه لميدو واياد

وبقهم يشطشط ويدورو علي ميه

ولقا الحب تعمل اكله سوري جميله ونبدا نسأ ل هو ايه الطبق ده وتبدا تتفلسف بلباقه ورقه وانا

اقول لها فكيها وقومي نلعب شويه

وتاج الايمان تسأل مين هيحاسب علي الطلبات وفرحه الحب تضحك وتقول كنت نويه اعمل لكم

اكله بس اتحرقت في الفرن هههههههههه وياريت يكون اعضاء مترو الغير متواجدين باستمرار متواجدين

سندرلا ودموع الامل وحنان الحب وسهر ونجوي وايناس وبنت المنصوره وفراوله وزينب واموره وبيرد

وكنانه ونور ربيع وعسوله وطبعآ الاستاذمحمد العابد وصلاح وابرهيم الابيض محمد سليمان

والجوكر واحمد ايدج والماضي وفارس وذي مستر وايمان اللول ووليد اللول واحمد عبيد

واخي علي عليوه اتمني اني مكنش نسيت اي فرد من اغلي واحب الناس الي قلبي يكونو

موجودين معانا مش متغيبين كالعاده واكمل غدآ ان شاء الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نجوى احمد
راكب درجه فاخره
راكب درجه فاخره
avatar

الجنس : انثى
عدد المساهمات : 938
نقاط : 1270
تاريخ التسجيل : 18/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   الخميس ديسمبر 15, 2011 12:10 pm

فكره زى العسل من ميدو حركات
فرصه نقرب من بعض اكتر
تحياتى لكم جميعا
واحنا قاعدين نستمع لقمر المنتدى بريق
يارب متتتاخر علينا كتير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بريق الامل
من اسره مترو
من اسره مترو
avatar

الجنس : انثى
عدد المساهمات : 2939
نقاط : 3423
تاريخ التسجيل : 16/02/2011
الموقع : الجيزه

مُساهمةموضوع: رد: مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   الخميس ديسمبر 15, 2011 11:22 pm

ونرجع تاني لميك ميدو

عوزه اقول ان اقرب حد بحبه في مترو

من اشعر فعلآ بأنهم اخوتي ميدو اياد لقاء ربيع ابو عمر لولو تاج فرحه الحب

والله انا بحبهم بجد بشعر انهم اخوتي عند دخولي مترو ابحث عنهم

كل الأعضاءاخوتي واحبهم في الله وده مش تمييز انما هو تقارب افكار

مثلآ ميدو رغم انه اكبر مني لكن بشعر انه اخي الاصغربخفه دمه وروحه المرحه وقلبه الاخضر
فعلآ روح المنتدي بشعر انه طيب اوي اوي وودود

واياد بشعر انه ابني بخاف عليه جدآ وبتمني افرح به قريبآ قلبه كبير وكليماته

تشعرني ان الدنيا لسه بخير طبعآ ده مجرد شعور انا اصغر منكم انتم الاثنين

اما لقاء فحبيبتي الحكيمه ذكيه ولماحه ذات الكليمات المنمقه

اخي وا ستاذي ربيع تعلمت منه الكثير خفه دمه حكايه زول لطيف ومهذب ربنا يكرمه في اولاده

اما عاشق الكنغوفو ابو عمر ابن البلد خفيف الظل المهذب دايمآ مميز

اما فرحه ولولو وتاج بشعر انهم الطف وارق واشقي ثلاث بنات

الله يسامحك يا ميدو لك يوم

شوفو اي حد عنده  سؤال انا تحت امره انا رغيت كتير اوي وبعدين تفاصيل حياتي

علي الرابط ا

http://matro.yoo7.com/t16277p260-topic
[size=24]لكن في حكايه مرعبه حدثت لي هذه الايام رأيت جن في شقتي اكثر

من مره ان شاء الله احكيها وبعد ذلك......... وبعدها اوزع الميك لحبيبي إللي في بالي



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mido messi
ناظر محطة الفرفشة
ناظر محطة الفرفشة
avatar

الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 6134
نقاط : 8769
تاريخ التسجيل : 29/03/2011
الموقع : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   الجمعة ديسمبر 16, 2011 12:09 am

ميرسى ليكى يا بريق ولو اعرف ان المايك هيدخلك المنتدى مكنتش اتاخرت فى الموضوع وكنت نزلته من زمان منوره ياقمر واستعدى للكهربه ههههههههههههههههههههههه بتاعة المايك
وباحذرك اوعى ترمى المايك فى وشى لانى هاكون الاخير هههههههههه اة انا عارفك سكيننة
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله طلعتى رومانسية وجميلة جدا وحنونة جدا يا ماما بريق لا واية اصغر منى انا واياد هههههه
هو بصراحة انا اديكى 20 سنة مع الاشغال الشاقة المنزلية ههههههههههههههه
كملى يا قمر احنا متابعينك بكل شغف وتلهف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ غنى يا وحيد وياريت تحكيلنا قصة دخولك المنتدى يعنى اتعرفتى علية ازاى واية الصدفة العجيبة اللى حدفتك جوة المترووووو هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الو الو الووووووووووو

2 4 6 8 10

محلات ابو حفيظه تتمني لكم قضاء احلي الاوقات

وتعلن عن اعلي الخصومات بمناسبه تشريف الخالة سكيننة بالمتروههههههههههه
يالا بقى المايك عرق فى ايدك ولسة فية مواضيع كتيرة ماتكلمتيش فيها يعنى عايزين دردشة جامدة من بتاعة الولة حموووووووووووووووو هههههههههههههه

يالا وادى تشجيعة كمان منى وزغرودة حلوة لاحلى بنوتة بمبوطية سواحلية





ياسلااااام هاتعملى فيها نجاة الصغيرة هههههههههههههههههه
اة واية حكاية الجن اللى لقيتة فى الشقة دة هههههههه يابختة عفريت شقى هههههههههه
امة داعيالة هههههههههههههههههههههههههه

عايزين بريق هههه بقولك اية ماتخدى الموضوع مقاولة تدفعى كام هههههههههههه



_________________


حبيبتى..
ضمينى قبلينى..
انثرينى لملمينى..

اسكنينى..
الى الابد..
بداخلك..

احبك ..احبك ..



================================
==
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mido messi
ناظر محطة الفرفشة
ناظر محطة الفرفشة
avatar

الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 6134
نقاط : 8769
تاريخ التسجيل : 29/03/2011
الموقع : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   الجمعة ديسمبر 16, 2011 12:17 am

نجوى احمد كتب:
فكره زى العسل من ميدو حركات
فرصه نقرب من بعض اكتر
تحياتى لكم جميعا
واحنا قاعدين نستمع لقمر المنتدى بريق
يارب متتتاخر علينا كتير

ميدو حركات هههههههه
ماشى يا نجوى والمثل بيقول ليك يوم يا للى اسمك نجوى هههههههههه

انتظرى دورك هههه جاى وهاتشوفى الحركات دى الحفلة هاتولع

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ميرسى يا نجوى بجد انتى بنت مميزة وجميلة وشكرا لتشجيعك لبريق ونردهولك فى زنقتك مع المايك ماتخافيش كلنا مش هانقف جنبك هههههههههههههه

شكرا لمرورك اختى نجوى وتقبلى تحياتى

====

_________________


حبيبتى..
ضمينى قبلينى..
انثرينى لملمينى..

اسكنينى..
الى الابد..
بداخلك..

احبك ..احبك ..



================================
==
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشق الكونغ فو
من اسره مترو
من اسره مترو
avatar

الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 2381
نقاط : 3021
تاريخ التسجيل : 01/05/2011
العمر : 35
الموقع : بهتيم - شبرا الخيمة

مُساهمةموضوع: رد: مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   الجمعة ديسمبر 16, 2011 12:25 am

تسلمى يا ام عمر على الكلام الحلو ده وعايزين اكتر
ويلا يا ام عمر ارعبينا بقى بحكاية الجن ماهى ناقصة رعب سلام قول من رب رحيم
هو اكيد عشمان فى جاكت ولا قميص
مستنيين حكاية الجن
الجن الجن الجن الجن
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mido messi
ناظر محطة الفرفشة
ناظر محطة الفرفشة
avatar

الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 6134
نقاط : 8769
تاريخ التسجيل : 29/03/2011
الموقع : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   الجمعة ديسمبر 16, 2011 12:47 am

ههههههههههه
انتى هاتخوفينا من الجن الجن احنا مش بنخااااف يا ماماااااااااااااااا

وانا تملى ببمشى وورايا العفريتة بتاعتى الانتيم وهى معايا فى كل مكان هههه وادى الصورة بتاعتنا



ميدو والعفريتة بتاعتة اخر حلاوة هههههههههه

ماشى يابريق هانتابعك وهانسمع منك العجب والعنب
وعشان تعرفى غلاوتك معاكى يومين زياده عشان تقولى اللى فى نفسك كله
اة صحيح ممكن تقوليلنا كمان ممكن تتكلمي عن اسوء واحلي يوم مريتي بيه
بس تعرفى انا شكلى هبدأ اتعاطف معاكى وانتى ع المايك تصدقى كلامك حلو
يخربيت افكارك الموز ياض يا ميدوو ياعسل ههههه
كملى بجد الموضوع ده شكله هيفرقع ياسكيننةههههههههههههههه

قال جن قال
يالهووووووووووووووووى انا مش هنا انا اوف لاين ياجماعة هههههههههه


_________________


حبيبتى..
ضمينى قبلينى..
انثرينى لملمينى..

اسكنينى..
الى الابد..
بداخلك..

احبك ..احبك ..



================================
==
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بريق الامل
من اسره مترو
من اسره مترو
avatar

الجنس : انثى
عدد المساهمات : 2939
نقاط : 3423
تاريخ التسجيل : 16/02/2011
الموقع : الجيزه

مُساهمةموضوع: رد: مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   الجمعة ديسمبر 16, 2011 10:32 am

تصدق يا ميدوالعفريته بتعتك احلي من العروسه بتاع اياد يا طماع مش تشوف عفريته حلوه كده

لاخوك اياد انا بهدي النفوس

اشكرك اخي ابو عمر منور تسلملي ياغالي

نرجع تاني للميك

شوف يا ابو الشقاوه يا ميدو

انا دخلت المنتدي بالصدفه اول شئ لفت انتباهي اخي ربيع والاستاذ محمد العابد كان سبب

احترامي وحبي للمنتدي حوار علي صفحات مترو ملئ بالحب والاحترام وخفه الدم لم اجده في

اي منتدي لكن انا مندهشه من غياب محمد الشيخ الدائم.!!؟

*********************************************
احلي يوم كان يوم زفافي وانا و زوجي استطعنا اقناع العلتين بزوجنا عشان كانو معترضين

واوحش يوم في حياتي كان يوم زوجي ماسمع كلام حماتي في بدايه زواجي وضربني بالقلم

عشان يرضيها من غير اي ذنب لمجرد انها تنتقم لانه تزوجني ولم يتزوج قريبتها كانت ايام

وحشه اوي الحمد لله عدت بسلام وربنا هدي حماتي الان كانت بتألف لي مشاكل عشان تنكد

عليه الله يسامحها الان بعد موت والد زوجي ربنا هدها خالص

نيجي بقي للجن والله انا بتكلم بجد

في البدايه كنت فكره اني بتخيل او اني هتجنن وبشوف حجات مش موجوده

لكن بالتكرار اه الحمد لله

في البدايه وانا نايمه عندما اقلق من نومي في منتصف الليل اول ما افتح عيني

بشوف خيال اسود لشخص ذي الخيال ذي

الهوي بيقفز من ورائي مره واثنين وثلاثه كتيرغيرت مكان حجره النوم


لكن حتي وانا بصلي كنت بشوف شئ بيجري بسرعه من امامي وتكرر الموضوع كتير اوي

لكن إللي رعبني أني في يوم صحيت حوالي 3 بالليل وجدت دخان كتير اوي يتصاعد من مريم

كأنها نايمه فوق نار مخنوقه بدون لهب شلتها من مكانها وفجأه وجدت خيال اسود طويل

خارج من الحمام اترعبت لانه متوجه الي حجره الاولاد قمت بسرعه فتحت نور الشقه وقرأت ايه

الكرسي في كل ركن في الشقه وشغلت سوره البقره علي الكمبيوتر وصحيت الاولاد وفضلت

صحيه لحد النور ما شق الليل وبسرعه ذهبت لوالدي وحكيت كل ماكنت اراهٌ وأحضر شيخ في

الشقه وقال ان في حد بيدخل الشقه وبيرش فيها سحر عشان اخاف منها واتركها وكمان لازم

اغلق باب الحمام عشان الجن بيسكن الحمام طلب مني اغير كلون الشقه وفعلآ غيرت الكلون

وسوره البقره لازم تقرأ يوميآ والحمد لله الان مفيش اي شئ بالشقه مع العلم ان شقتي في عماره

كبيره لوالد زوجي والحمد لله شقتي اجمل شقه في العماره اخوات زوجي خمس رجاله متزوجين

وفي واحد منهم بيغير اوي وزجته هتطق مني مش عرفه ليه ربنا يسمحني بشك فيها الجميع كلهم

طيبين اوي إلا دي سمويه اوي ديمآ غيوره مني ومن اي ست ربنا يهديها ويسامحني لو كنت ظلمها

الحمد لله كده اكملت الحكايه وكفايه رغي

الان ميعاد تسليم الميك الي الغالي..........................................

انا مستعجله نفسي اعرف كل شئ

الحاله الاجتماعيه؟

بينات البطاقه الشخصيه؟

اصعب يوم مر عليك ....واحلي يوم..........أمر يوم

موقف حدث لك لم ولن تنساه؟

الميك الان في يد الرائع الطيب اوي ابو ضحكه عثل
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
مـــــــــــــــــــــــــــــــيــــــــــــــــــــــــــدو المشاكس





عدل سابقا من قبل بريق الامل في السبت ديسمبر 17, 2011 3:05 am عدل 4 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بريق الامل
من اسره مترو
من اسره مترو
avatar

الجنس : انثى
عدد المساهمات : 2939
نقاط : 3423
تاريخ التسجيل : 16/02/2011
الموقع : الجيزه

مُساهمةموضوع: رد: مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!   الجمعة ديسمبر 16, 2011 2:17 pm

ميرسى ليكى يا بريق ولو اعرف ان المايك هيدخلك المنتدى مكنتش اتاخرت فى الموضوع وكنت نزلته من زمان منوره ياقمر واستعدى للكهربه ههههههههههههههههههههههه بتاعة المايك
وباحذرك اوعى ترمى المايك فى وشى لانى هاكون الاخير هههههههههه اة انا عارفك سكيننة
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله طلعتى رومانسية وجميلة جدا وحنونة جدا يا ماما بريق لا واية اصغر منى انا واياد هههههه
هو بصراحة انا اديكى 20 سنة مع الاشغال الشاقة المنزلية ههههههههههههههه
كملى يا قمر احنا متابعينك بكل شغف وتلهف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ غنى يا وحيد وياريت تحكيلنا قصة دخولك المنتدى يعنى اتعرفتى علية ازاى واية الصدفة العجيبة اللى حدفتك جوة المترووووو هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الو الو الووووووووووو

2 4 6 8 10

محلات ابو حفيظه تتمني لكم قضاء احلي الاوقات

وتعلن عن اعلي الخصومات بمناسبه تشريف الخالة سكيننة بالمتروههههههههههه
يالا بقى المايك عرق فى ايدك ولسة فية مواضيع كتيرة ماتكلمتيش فيها يعنى عايزين دردشة جامدة من بتاعة الولة حموووووووووووووووو هههههههههههههه

يالا وادى تشجيعة كمان منى وزغرودة حلوة لاحلى بنوتة بمبوطية سواحلية
***************************
******************************
اه اصغر منك انت واياد انا عندي 15 وماشيه في 14 سنة

******************************
وبعدين انا شرين عبد الوهاب يا بابا
انت لقيت صورتي فين يا شقي
هههههههههههههههههههههههههههههههه


كده تعرضها امام الجميع
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

وبعدين العفريت امه داعيالة ودعت عليه

ظريف هههههههههههه ابن عم الزرافه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه



عدل سابقا من قبل بريق الامل في السبت ديسمبر 17, 2011 9:47 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
مايك ميدو بالمترووووووووو ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 14انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3 ... 7 ... 14  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات مترو :: محطه كل الناس :: رصيف الفضفضه-
انتقل الى: