منتديات مترو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» حفلات الشيخ ياسين التهامى mp3 للتحميل , تحميل حفلات ياسين التهامى
اوعى تدخلى حتموتى هههههههههههه جزئ اول   Emptyالسبت مارس 30, 2024 2:48 pm من طرف الزقم

»  تحميل كتاب شمس المعارف , كتاب السحر الأسود , بحجم 32 ميجا تحميل
اوعى تدخلى حتموتى هههههههههههه جزئ اول   Emptyالسبت مارس 30, 2024 2:26 pm من طرف الزقم

» كتاب ( نهايـــــــة العالــــــم ) للدكتور ‘‘ محمد العريفي ‘‘ من أغرب الكتب وأكثرها مبيعا للتحميل المباشر وعلى اكثر من سيرفر علامات الساعة بالصور والخرائط
اوعى تدخلى حتموتى هههههههههههه جزئ اول   Emptyالإثنين أبريل 10, 2023 5:37 pm من طرف الزقم

» كلما ابتعدنا
اوعى تدخلى حتموتى هههههههههههه جزئ اول   Emptyالخميس نوفمبر 19, 2020 12:46 pm من طرف ربيع محمد

» تحميل جميع البومات ام كلثوم
اوعى تدخلى حتموتى هههههههههههه جزئ اول   Emptyالإثنين ديسمبر 16, 2019 10:36 pm من طرف نبيل سويلم

» فيلم القشاش بصيغة 3gp للهواتف المحموله برابط مباشر
اوعى تدخلى حتموتى هههههههههههه جزئ اول   Emptyالخميس نوفمبر 28, 2019 4:40 pm من طرف sjody

» المقادير لابن الباديه
اوعى تدخلى حتموتى هههههههههههه جزئ اول   Emptyالخميس أكتوبر 24, 2019 7:53 am من طرف ربيع محمد

» تحميل نغمة سلام قول من رب رحيم , نغمة لطفى لبيب سلام قول من رب رحيم للتحميل
اوعى تدخلى حتموتى هههههههههههه جزئ اول   Emptyالخميس أكتوبر 17, 2019 9:41 pm من طرف الزقم

» 1000 لعبة من العاب الاتارى بتاعة زمان تعمل على اى جهاز للتحميل على سيرفرات متعدده
اوعى تدخلى حتموتى هههههههههههه جزئ اول   Emptyالخميس أكتوبر 17, 2019 8:59 pm من طرف الزقم

» سفينتى*سفينة الحب*السلطان العاشق
اوعى تدخلى حتموتى هههههههههههه جزئ اول   Emptyالخميس أكتوبر 03, 2019 6:27 pm من طرف عماد الصغير

أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
لا يوجد مستخدم
body onbeforeprint="onbeforeprint()" onafterprint="onafterprint()"onselectstart="return false" oncontextmenu="return false">

اوعى تدخلى حتموتى هههههههههههه جزئ اول

كاتب الموضوعرسالة
اية2000
راكب درجه فاخره
راكب درجه فاخره
اية2000

اوعى تدخلى حتموتى هههههههههههه جزئ اول   Empty
مُساهمةموضوع: اوعى تدخلى حتموتى هههههههههههه جزئ اول    اوعى تدخلى حتموتى هههههههههههه جزئ اول   Emptyالسبت يوليو 09, 2011 3:26 pm

ههههههههههههههههه حلو العنوان دا صح ههههههههههههههه

انا فعلا بقول الحق حتمتى على نفسك من الضحك

خدى دول واسمعى

مرة واحد راح مستشفي المجانين شاف المجانين بيقولو إحنا فشار إحنا فشار إحنا فشار فشاف واحد قاعد قله مالك انت مش بتحفل مع صحابك ليه قله سيبني دلوقتي وحيات أبوك عشان أنا لازق في الحلة

مسطولواحد صحبة بيتصل بية و مش عايز يرد علية :بعت لة مسج وكتب فيه ناسي الموبايل في البيت

مرة واحد مسطول ابوه جه من السفر قام سلم على الشنطة وشال ابوه

مدرس عربى وقع فى حفره رفعوه بالضمه

واحد احول استضافوه فى برنامج المذيعه قالتله نفسك فى اه الها نفسى اشوف واحد ما شى لوحده

مرة اتنين مساطيل اعدين و واحد فيهم باصص فى المرايا فبيقول الوش دة مش غريب عليا صحبو الو ورين كدا راح الو دا انا يا عبيط

سواق ماشى ع الطريق واحد لابس احمر فى احمر شاور له فوقف السواق و قاله انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاحمر و عايز توصلنى فقالة لا مبوصلش فرافير و مشى و سابة شوية لقى واحد لابس اصفر فى اصفر و بيشاورلة فوقف و قالة انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاصفر و عايزك توصلنى فقالة لا مبركبش فرافير و مشى و سابة شوية و قابلة واحد لابس اخضر فى اخضر عمل معاة نفس الحكاية ف السواق سابة و مشى شو ية كمان كدة و لقى واحد لابس ابيض فى ابيض بيشاورلة ف السواق وقف و قالة يا ترى انت بقى الفرفور الابيض فقالة لا الراجل الفرفور فين رخصك يا روح امك

بنت بتسأل مامتها : ماما …ابن الجيران كسر لعبتى الجديدة! – الام : وكسرها إزاى ؟ – البنت : ضربته على رأسه بيها فانكسرت

فى المتحف المصرى سأل الولد أبوه ,تمثال مين ده يابابا؟ ,رد الاب : مش عارف يابنى …… طب صورة مين دى يابابا؟ , مش عارف يابنى ….. طب مين اللى محنطينه هناك ده يا بابا ؟؟ , مش عارف يابنى ….. شوية و أم الولد قالتله: ياواد بس بقى كفاية اسئله تعبت أبوك …….., رد أبوه : ياوليه خلى الواد يسال علشان يتعلم

مره واحده بتقول لجوزها ايه الفرق بينى وبين غاده عبد الرازق قالها هى غاده انتى عبد الرازق

المساطيل بيتحدو الهبل المساطيل قعدو فى الصحرا يصطادو سمك الهبل عدو عليهم راكبين لانش

مره واحد مسطول بيبروز فلوس مسكه الضابط قاله الصعيدى اموت واعرف عرفتوا ازاى قاله الضابط يا غبى هو فيه ورقه ب65 جنيه

مره مدرس سال ثلاثه تلاميذ اول واحد قاله بتعمل ايه كل يوم قاله بصلى وبذاكر وبروح عند احمد بتاع الحشيش والتانى قاله نفس الكلام والتالت قاله انا بصلى وبصوم وبذاكر فالمدرس حضنه وباسه قاله انت اسمك ايه قاله التلميذ انا احمد بتاع الحشيش

مره واحد نزل بسين طلع بصاض

واحد بخيل باباه مات عيط عليه بعين واحده

اوعى تدخلى حتموتى هههههههههههه جزئ اول
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» 100 نكته ونكته هههههههههههه
» ماهو المنطق هههههههههههه
» اضحك كركر ههههههههههههههههههههههههه,,,,,,,,,اوعى تفكر .........ههههههههههههههههههههه
» اوعى المقرمش
» اوعى تقعد مع ستك ليلة الامتحان