منتديات مترو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» حفلات الشيخ ياسين التهامى mp3 للتحميل , تحميل حفلات ياسين التهامى
اضحك كركر ههههههههههههههههههههههههه,,,,,,,,,اوعى تفكر .........ههههههههههههههههههههه Emptyالسبت مارس 30, 2024 2:48 pm من طرف الزقم

»  تحميل كتاب شمس المعارف , كتاب السحر الأسود , بحجم 32 ميجا تحميل
اضحك كركر ههههههههههههههههههههههههه,,,,,,,,,اوعى تفكر .........ههههههههههههههههههههه Emptyالسبت مارس 30, 2024 2:26 pm من طرف الزقم

» كتاب ( نهايـــــــة العالــــــم ) للدكتور ‘‘ محمد العريفي ‘‘ من أغرب الكتب وأكثرها مبيعا للتحميل المباشر وعلى اكثر من سيرفر علامات الساعة بالصور والخرائط
اضحك كركر ههههههههههههههههههههههههه,,,,,,,,,اوعى تفكر .........ههههههههههههههههههههه Emptyالإثنين أبريل 10, 2023 5:37 pm من طرف الزقم

» كلما ابتعدنا
اضحك كركر ههههههههههههههههههههههههه,,,,,,,,,اوعى تفكر .........ههههههههههههههههههههه Emptyالخميس نوفمبر 19, 2020 12:46 pm من طرف ربيع محمد

» تحميل جميع البومات ام كلثوم
اضحك كركر ههههههههههههههههههههههههه,,,,,,,,,اوعى تفكر .........ههههههههههههههههههههه Emptyالإثنين ديسمبر 16, 2019 10:36 pm من طرف نبيل سويلم

» فيلم القشاش بصيغة 3gp للهواتف المحموله برابط مباشر
اضحك كركر ههههههههههههههههههههههههه,,,,,,,,,اوعى تفكر .........ههههههههههههههههههههه Emptyالخميس نوفمبر 28, 2019 4:40 pm من طرف sjody

» المقادير لابن الباديه
اضحك كركر ههههههههههههههههههههههههه,,,,,,,,,اوعى تفكر .........ههههههههههههههههههههه Emptyالخميس أكتوبر 24, 2019 7:53 am من طرف ربيع محمد

» تحميل نغمة سلام قول من رب رحيم , نغمة لطفى لبيب سلام قول من رب رحيم للتحميل
اضحك كركر ههههههههههههههههههههههههه,,,,,,,,,اوعى تفكر .........ههههههههههههههههههههه Emptyالخميس أكتوبر 17, 2019 9:41 pm من طرف الزقم

» 1000 لعبة من العاب الاتارى بتاعة زمان تعمل على اى جهاز للتحميل على سيرفرات متعدده
اضحك كركر ههههههههههههههههههههههههه,,,,,,,,,اوعى تفكر .........ههههههههههههههههههههه Emptyالخميس أكتوبر 17, 2019 8:59 pm من طرف الزقم

» سفينتى*سفينة الحب*السلطان العاشق
اضحك كركر ههههههههههههههههههههههههه,,,,,,,,,اوعى تفكر .........ههههههههههههههههههههه Emptyالخميس أكتوبر 03, 2019 6:27 pm من طرف عماد الصغير

أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
لا يوجد مستخدم
body onbeforeprint="onbeforeprint()" onafterprint="onafterprint()"onselectstart="return false" oncontextmenu="return false">

اضحك كركر ههههههههههههههههههههههههه,,,,,,,,,اوعى تفكر .........ههههههههههههههههههههه

كاتب الموضوعرسالة
اية2000
راكب درجه فاخره
راكب درجه فاخره
اية2000

اضحك كركر ههههههههههههههههههههههههه,,,,,,,,,اوعى تفكر .........ههههههههههههههههههههه Empty
مُساهمةموضوع: اضحك كركر ههههههههههههههههههههههههه,,,,,,,,,اوعى تفكر .........ههههههههههههههههههههه   اضحك كركر ههههههههههههههههههههههههه,,,,,,,,,اوعى تفكر .........ههههههههههههههههههههه Emptyالسبت يوليو 09, 2011 2:58 pm

*واحد متجوز واحده مصريه وواحده لبنانيه وواحده سوريه صحي في يوم من النوم بدري لقى اللبنانيه بتعمل تمارين قالها صاحيه بدري ليه يا حببتي قالتله عشان اعمل تمارين ويكون جسمي جميل.قالها ربنا يخليكي يا حبيبتي
والسوريه صاحيه وفي المطبخ سألها صاحيه بدري ليه يا قمر قالتله عشان احضرلك الاكل يا حبيبي
وبيبص لقى المصريه صاحيه وبتدعك عنيها قالها صاحيه بدري ليه يا حبيبتي قالتله وانت مال امك

**واحد مدمن فيس بوك ابواه مات كتب على قبره بلوك الي الابد

**امير خرج يصطاد بط بري وكان معاه وزيره فقال لوزيره خد جرب حظك كده ووريني هتصطاد كام واحده
الوزير سمى الله واصطاد واحد اتنين تلات.................لحد اما عمل تل بط
فقال الامير لنفسه الوزير فاشل واصطاد كل ده امال انا هصطاد قد ايه ومسك البندقيه ويضرب يمين وشمال ومفيش بط وقع خالص فالوزير خاف على نفسه للامير يعاقبه لانه اصطاد اكتر منه فراح للامير وقاله اللهم صل على النبي بركاتك يا اميرنا اصطدت كل البط ده ومات ومع ذلك لسه بيطير

**0900 عامله مسابقه اللي عنده10 عيال هيفوز بمليون جنيه فراجل ومراته عندهم9 عيال فكانوا زعلانين قووي لانهم كده مش هيفوزوا فالراجل ده كان يعرف واحده زمان وعنده منها ولد فقال لمراته انا هقولك حاجه بس متزعليش عشان نفوز فحكى لها قالتله وماله هاته راح جابه ورجع مالقاش عياله قالها امال فين العيال
قالتله انت مشيت من هنا وكل واحد جه خد ابنه..

**فرنسيه ومصريه وامريكيه صحابات اتفقوا انهم لازم يعلنوا لازواجهم اضرابهم عن شغل البيت فالامريكيه قالت لجوزها وقالت لاصحابها عدى اول يوم مشفتش حاجه وتاني يوم مشفتش حاجه وتالت يوم قام هوه وعمل شغل البيت وقالي يااااااااااه انتي بتتعبي قوووووووي يا حبيبتي
والفرنسيه قالت عدى اول يوم مشفتش حاجه وتانيه يوم مشفتش حاجه وتالت يوم عزمني على العشا بره البيت وصالحني المصريه بقى قالت لجوزها انا معتش هشتغل في ام البيت ده وقالت لاصحابها اول يوم مشفتش حاجه وتني يوم مشفتش حاجه وتالت يوم مشفتش حاجه ورابع يوم شفت بعيني اليمين طشاش كده

**ضابط قبض على واحد وقاله انا مشتبه فيك انت اخو توته المنحرفه قاله لاء يا باشا انا اختى محترمه واحنا عيله شريفه فرحله لمدير المباحث قاله انت اخو توته المنحرفه قاله لاء انا اختي محترمه واحنا من بيت اصول
فرحله للوزير الداخليه قاله انت ياولد انا مشتبه فيك انك كنت عاوز تغتال الريس قاله لالالالالالالالالاء يا باشا
انا اخو البت توته المنحرفه.

اضحك كركر ههههههههههههههههههههههههه,,,,,,,,,اوعى تفكر .........ههههههههههههههههههههه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
»  حاول تفكر !!! أسئلة بلا إجابات ؟؟؟؟؟
» أضحك كركر....أوعى تفكر...
» نكت اضحك كركر هههههههههه
» اجمد نكت اضحك كركر
» اضحك كركر مع احدث نكت مع ميدووووو..واللى مش هيخش هيندم !!