منتديات مترو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» حفلات الشيخ ياسين التهامى mp3 للتحميل , تحميل حفلات ياسين التهامى
الى نجمه ألآسره ألآستاذه غاردينا  ونجم النجوم ألآستاذ موون سلام ألله عليكم أحبتى Emptyالسبت مارس 30, 2024 2:48 pm من طرف الزقم

»  تحميل كتاب شمس المعارف , كتاب السحر الأسود , بحجم 32 ميجا تحميل
الى نجمه ألآسره ألآستاذه غاردينا  ونجم النجوم ألآستاذ موون سلام ألله عليكم أحبتى Emptyالسبت مارس 30, 2024 2:26 pm من طرف الزقم

» كتاب ( نهايـــــــة العالــــــم ) للدكتور ‘‘ محمد العريفي ‘‘ من أغرب الكتب وأكثرها مبيعا للتحميل المباشر وعلى اكثر من سيرفر علامات الساعة بالصور والخرائط
الى نجمه ألآسره ألآستاذه غاردينا  ونجم النجوم ألآستاذ موون سلام ألله عليكم أحبتى Emptyالإثنين أبريل 10, 2023 5:37 pm من طرف الزقم

» كلما ابتعدنا
الى نجمه ألآسره ألآستاذه غاردينا  ونجم النجوم ألآستاذ موون سلام ألله عليكم أحبتى Emptyالخميس نوفمبر 19, 2020 12:46 pm من طرف ربيع محمد

» تحميل جميع البومات ام كلثوم
الى نجمه ألآسره ألآستاذه غاردينا  ونجم النجوم ألآستاذ موون سلام ألله عليكم أحبتى Emptyالإثنين ديسمبر 16, 2019 10:36 pm من طرف نبيل سويلم

» فيلم القشاش بصيغة 3gp للهواتف المحموله برابط مباشر
الى نجمه ألآسره ألآستاذه غاردينا  ونجم النجوم ألآستاذ موون سلام ألله عليكم أحبتى Emptyالخميس نوفمبر 28, 2019 4:40 pm من طرف sjody

» المقادير لابن الباديه
الى نجمه ألآسره ألآستاذه غاردينا  ونجم النجوم ألآستاذ موون سلام ألله عليكم أحبتى Emptyالخميس أكتوبر 24, 2019 7:53 am من طرف ربيع محمد

» تحميل نغمة سلام قول من رب رحيم , نغمة لطفى لبيب سلام قول من رب رحيم للتحميل
الى نجمه ألآسره ألآستاذه غاردينا  ونجم النجوم ألآستاذ موون سلام ألله عليكم أحبتى Emptyالخميس أكتوبر 17, 2019 9:41 pm من طرف الزقم

» 1000 لعبة من العاب الاتارى بتاعة زمان تعمل على اى جهاز للتحميل على سيرفرات متعدده
الى نجمه ألآسره ألآستاذه غاردينا  ونجم النجوم ألآستاذ موون سلام ألله عليكم أحبتى Emptyالخميس أكتوبر 17, 2019 8:59 pm من طرف الزقم

» سفينتى*سفينة الحب*السلطان العاشق
الى نجمه ألآسره ألآستاذه غاردينا  ونجم النجوم ألآستاذ موون سلام ألله عليكم أحبتى Emptyالخميس أكتوبر 03, 2019 6:27 pm من طرف عماد الصغير

أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
لا يوجد مستخدم
body onbeforeprint="onbeforeprint()" onafterprint="onafterprint()"onselectstart="return false" oncontextmenu="return false">

الى نجمه ألآسره ألآستاذه غاردينا ونجم النجوم ألآستاذ موون سلام ألله عليكم أحبتى

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
محمدالعابد
من اسره مترو
من اسره مترو
محمدالعابد

الى نجمه ألآسره ألآستاذه غاردينا  ونجم النجوم ألآستاذ موون سلام ألله عليكم أحبتى Empty
مُساهمةموضوع: الى نجمه ألآسره ألآستاذه غاردينا ونجم النجوم ألآستاذ موون سلام ألله عليكم أحبتى   الى نجمه ألآسره ألآستاذه غاردينا  ونجم النجوم ألآستاذ موون سلام ألله عليكم أحبتى Emptyالإثنين فبراير 14, 2011 12:48 pm

ألآخت الفاضله وشمعتنا /غاردينا
وألاخ الفاضل الكريم / موون
أولآ كيف حالكما أدعوا ألله ان تكونا بخير
ثانيا قرار الهروب مش كويس
ليه لو هربتوا هرب معاكم علشان
أحنا أحبه فى جسد واحد ولا يصح للجسد
أن يتجزء أو تقطع أوصاله
أختى وأبنتى الحبيبه إلآستاذه / غاردينا والله أحبك فى الله
وأنت أخى ألآستاذ / موون
لو فى منافسه شيئ طيب وجميل
والنقاش له أصول من الممكن أن تدخل موضوع الشخص
وتعاتب بلين ورفق ألم نقل أننا أخوه وجسد واحد
رجاء أخى موون أن تنهى هذا الموضوع بكلمه
حلوه لآختك والتى تمسح دموعك كما قلت
فى ردك ولتعلم أنها أخت ضيفه عزيزه
ونحن نحب الضيف ولابد أن تقدم لها واجب الضيافه
وأرجوا أن تعيدا جو ألآسره وصفاء ألآسره
ومنتظر من حضرتكم الرد بالسماح والرضى
وحقكم على أنتما ألاثنين
رجاء المبادره
قال رسول الله صلى الله عليه وسلم
{ لا يحل لمسلم أن يهجر أخاه }
ونحن أخوة فى الله ولله
moon_lover156
راكب نشيط
راكب نشيط
moon_lover156

الى نجمه ألآسره ألآستاذه غاردينا  ونجم النجوم ألآستاذ موون سلام ألله عليكم أحبتى Empty
مُساهمةموضوع: رد: الى نجمه ألآسره ألآستاذه غاردينا ونجم النجوم ألآستاذ موون سلام ألله عليكم أحبتى   الى نجمه ألآسره ألآستاذه غاردينا  ونجم النجوم ألآستاذ موون سلام ألله عليكم أحبتى Emptyالإثنين فبراير 14, 2011 9:40 pm

استاذى محمد العابد
مش الموضوع منافسه اخى الكريم واسمحلى انى هتكلم بصراحه جدا بلا حرج واعذرنى ان كلامى يجرح اى احد بدون قصد يا اخى الكريم انا لم اهرب ولن اهرب الا ان وجدت ان الجميع يرفضونى او ان استغل او يفهمنى ويمعن كلامى بالخطا
اولا انا كنت بتكلم مع غاردينيا على اساس انها هتتفهم كلامى كويس وانا مقلتش حاجه غلط لقيت العكس تماما وذلك ان دل فيدل على انى وضعت يدى على حاجه صح وهكرر كلامى تانى وياريت من غير مجامله
لى او للاخت غاردينيا
كتابة مواضيع كثيرة جدا فى وقت قصير جدا يعنى حضرتك لو تابعت مواضيعها هتلاقى الفرق بين الموضوع والاخر لايتعدى الست دقائق واقل يعنى معلش بتعمل كوبى وباست تعمل اللى هيا عايزاه تكتب ان شالله تكتب مليون فى الدقيقه بس انا عايزها زى ما بتكتب وتخرج تكتب وتشارك برايها فى مواضيع الاخوة الباقين انا ممكن اغرق المنتدى مواضيع بس ايه الفايده لو محدش هيلحق يقرا
اعذرنى انى بتكلم كده بس انا كنت متوقع منها بما انها خيالها واسع ولديها من المعرفة الكثير ومواضيعها بتقول كده انها كانت تعاتبنى تبينلى انى ظنى مش فى محله لكن بطريقتها اعذرنى مش هتكلم اكتر من كده
واعذرنى انا خاب ظنى بك استاذى
وانا عمرى 37 سنه مش شاب صغير
واخيرا
متزعليش يا استاذه غاردينيا واملى الدنيا فرح وسعاده ومواضيع
وهنيئا لكى المنتدى اكتبى بوعى وبلا وعى المهم انك تكتبى
وارجو منك استاذى ان تتاكد من صحة كلامى واللى ياكدلك من وجهة نظرى المتواضعه شوف الفرق بين المواضيع واحصر ردودها على مواضيع الاعضاء
وشكراااا واسف لو كان كلامى ضايق حد

الى نجمه ألآسره ألآستاذه غاردينا ونجم النجوم ألآستاذ موون سلام ألله عليكم أحبتى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» تحميل نغمة سلام قول من رب رحيم , نغمة لطفى لبيب سلام قول من رب رحيم للتحميل
» الي غاردينا 1 وغاردينا2 واخيرا زهرة السوسن..
»  أختى فى الله ألآستاذه فــراولــه بخصوص تفسير الصابونجى المضلل
» اغانى نجاح سلام للتحميل , اغانى نجاح سلامه للتحميل , جميع روائع المطربة نجاح سلام للتحميلاغ
» عاجل الى الاداره بشأن الاستاذ المحترم / zakareiجميع مداخلات ألآستاذ تشويه للمواضيع رجاء لفت نظره